Τίτλοι τέλους για τον Βύντρα

Ο Λουκάς Βύντρα συναντήθηκε με τον Γιάννη Αλαφούζο, ο οποίος του πρότεινε μείωση αποδοχών, η πλευρά του παίκτη διαφώνησε και όλα δείχνουν πως η θητεία του Ελληνα αμυντικού στο τριφύλλι ολοκληρώνεται. Την Τετάρτη το τελικό ραντεβού για την οριστικοποίηση του "διαζυγίου". Τέλος και ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ.



Στο τετ α τετ που είχε ο Γιάννης Αλαφούζος με τον Λουκά Βύντρα το βράδυ της Τρίτης ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός ήθελε να εξηγήσει ο ίδιος στον διεθνή αμυντικός πως έχουν έως τώρα τα πράγματα, τι μέλει γενέσθαι από εδώ και πέρα και να βρουν μια λύση για το μέλλον των δυο πλευρών. Είτε από κοινού... είτε χωριστά.

Συγκεκριμένα ο Γιάννης Αλαφούζος εξήγησε στον Βύντρα την δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία είναι η ομάδα και του έκανε γνωστό γιατί είναι αναγκαίο να μειώσει το συμβόλαιο του αλλά και τα μπόνους που έχει να παίρνει ο 31χρονος άσος κατά 50%.

Μάλιστα εν συνεχεία ο Αλαφούζος είπε στο Βύντρα ότι ουδέποτε αφέθηκε συγκεκριμένη μομφή εναντίων του ή κάποιου  άλλου παίκτη του Παναθηναϊκού με τον πρόεδρο της πράσινης ΠΑΕ να σημειώνει μεταξύ άλλων: "Εγώ δεν έχω καμία υπόνοια για το ποιος είσαι, ούτε μου είναι ευχάριστο να σου ζητάω να μειώσεις το συμβόλαιο σου. Η κατάσταση στον Παναθηναϊκό είναι πολύ δύσκολη αλλά εγώ έχω αναλάβει την εξυγίανση της ομάδας και θα τα καταφέρω".




Πηγή: Contra.gr
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa