Απίστευτη συμπεριφορά καταστηματάρχη σε πελάτισσά του…


Στα γραφεία του LesvosNews.gr μας ήρθε μία αναγνώστριά μας η οποία μας διηγήθηκε την απίστευτη περιπέτεια που έζησε σε κατάστημα της Μυτιλήνης από την ανάρμοστη όπως καταγγέλει συμπεριφορά του επιχειρηματία.
Διαβάστε τι συνέβη πάντα σύμφωνα με τη καταγγελία της και τη γραπτή της δήλωση.


«Θέλω να πληροφορήσω τους καταναλωτές της Μυτιλήνης ότι την Παρασκευή 11-1-2013 μου συνέβη το εξής απίστευτο περιστατικό.
Πήγα να αλλάξω μια ζακέτα που μου ήταν φαρδιά σε κατάστημα κοντά στη Στοά «Βεκρέλλη» στο οποίο ήμουν πελάτισσα από τη στιγμή που άνοιξε στην πόλη μας.
Η ζακέτα έκανε 40€ και δυστυχώς όταν την είχα αγοράσει πριν 15 μέρες δεν πρόσεξα ότι δεν μου έκοψαν τότε απόδειξη.
Ο «κύριος» του καταστήματος αντέδρασε πολύ άσχημα και μου είπε:
<> …
Τότε του είπα: <> την αφήνω και ενώ πάμε να φύγουμε , μας προσπερνά , πετάει την ζακέτα μέσα στο δρόμο (έβρεχε και είχε λασπόνερα) , κλειδώνει την πόρτα , μπαίνει μπροστά μας με απειλητικό ύφος και μας λέει:
<>
Τότε η φίλη μου που ήταν μαζί επιχείρησε να καλέσει την αστυνομία , πράγμα που αντιλήφθηκε ο «κύριος» και αμέσως άνοιξε και μας πέταξε έξω φωνάζοντας να πάρουμε και τη ζακέτα…
Νομιζω ότι μέσα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς της κρίσης η αντιμετώπιση από τους επαγγελματίες καταστηματάρχες θα έπρεπε να είναι πιο καλή…δεν θα το αφήσω έτσι και θα απευθυνθώ σύντομα στις αρμόδιες αρχές…»
Μ.Τ.

Πηγή: lesvosnews.gr
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa