«Χαρούμενος που είμαι στον Ατρόμητο»

Έτοιμος να βοηθήσει τον Ατρόμητο να πετύχει τους στόχους του ο Φάμπιο Ο Φάμπιο έκανε την πρώτη του εμφάνιση με τη...

φανέλα του Ατρομήτου στο ματς με την Κέρκυρα και ήταν χαρούμενος για το ντεμπούτο του. Ο Βραζιλιάνος τόνισε πως γνωρίζει πως οι Περιστεριώτες είναι μεγάλη ομάδα και είναι πολύ καλή ευκαιρία για εκείνον να αγωνιστεί στην Σουπερλίγκα. 

 Διαβάστε όσα είπε ο Φάμπιο στην κάμερα της NOVA: Για τις πρώτες του εντυπώσεις από τον Ατρόμητο: «Ήξερα από πριν πως ο Ατρόμητος είναι μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα και το είδα σαν μια πολύ καλή ευκαιρία για μένα ώστε να παίξω στην Superleague για πρώτη φορά και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Η ομάδα έχει καλούς παίκτες και υψηλούς στόχους στο πρωτάθλημα». 

 Για την πρώτη του συμμετοχή κόντρα στην Κέρκυρα: «Ένιωσα πολύ καλά για την πρώτη μου συμμετοχή. Όταν μπήκα οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν, η ομάδα έπαιξε πολύ καλά και εγώ πήγα πολύ καλά, γεγονός που με χαροποίησε». Για την καλή τεχνική του κατάρτιση: «Δουλεύω συνέχεια για να βελτιώνω την τεχνική μου και προσπαθώ σκληρά για να είμαι έτοιμος να βοηθήσω όποτε θελήσει ο προπονητής μου. Σίγουρα αρέσει στον κόσμο η καλή τεχνική και αυτό με κάνει να νιώθω καλύτερα στο γήπεδο, το να έχω τον κόσμο στο πλευρό μου».

 Για τον βαθμό ετοιμότητάς του: «Ο προπονητής ξέρει καλύτερα, έχει πολλούς παίκτες, εγώ φυσικά προπονούμαι για να παίξω και όποτε μου ζητήσει ο προπονητής να παίξω θα είμαι έτοιμος. Όταν μπω στο παιχνίδι θα δουλέψω σκληρά ώστε να είμαι καλός». Για το παιχνίδι με τον Πλατανιά: «Πρέπει να παίξουμε το παιχνίδι μας και ο προπονητής μας ξέρει πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό καλύτερα, προπονούμαστε γι' αυτό. 

Όλη την εβδομάδα ο προπονητής μας λέει τί θέλει γι' αυτό το παιχνίδι ώστε να παίξουμε καλά. Πρέπει να κρατήσουμε τη μπάλα στα πόδια μας, παίζουμε στο γήπεδο μα, πρέπει να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και σίγουρα μπορούμε να νικήσουμε».
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa