Μπουμσόνγκ: «Προσωπικά είμαι καλά, αν και η Ελλάδα βρίσκεται σε βαθιά κρίση»

«Προσωπικά είμαι καλά, αν και η Ελλάδα βρίσκεται σε βαθιά κρίση»
Τον προβληματισμό του για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα λόγω της κρίσης, αλλά και τον αντίκτυπό της στο ποδόσφαιρο εκφράζει ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ μιλώντας στον Τύπο της Γαλλίας.

«Προσωπικά είμαι καλά, αν και η Ελλάδα βρίσκεται σε βαθιά κρίση. Είναι η τρίτη μου σεζόν στην ομάδα και ανανέωσα μέχρι το 2014 με μείωση αποδοχών 25%. Το έκανα τόσο λόγω της κατάστασης που επικρατεί στη χώρα, αλλά κι επειδή υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα στην ομάδα και σε μένα», δήλωσε και πρόσθεσε:

«Ανησυχώ για το μέλλον, αλλά ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός ή ο Ολυμπιακός, που έχουν μεγάλη ιστορία, είναι αξιόπιστες. Υπάρχει καθυστέρηση στις πληρωμές και η ΑΕΚ για το λόγο αυτό δεν κατάφερε να παίξει στο Europa League. Είναι ανησυχητικό αυτό, ενώ τα γήπεδα έχουν γίνει χώροι όπου κάποιοι άνθρωποι εκφράζουν την οργή τους για όσα συμβαίνουν. Από τη στιγμή που ήρθα στον Παναθηναϊκό έχουμε παίξει πολλά παιχνίδια κεκλεισμένων των θυρών λόγω επεισοδίων. Είναι κρίμα γιατί το ελληνικό πρωτάθλημα είναι καλό και όταν όλα κυλούν ομαλά το απολαμβάνουμε».

Ο «Μπουμ» δεν κατάφερε να δει την ομάδα του στους ομίλους του Champions League, αλλά δεν πτοείται και αντιμετωπίζει με κίνητρο το Europa League. «Δεν καταφέραμε να προκριθούμε στους ομίλους του Champions League, κάτι που θα έφερνε σημαντικά έσοδα στην ομάδα μας και θα μας βοηθούσε πολύ οικονομικά για το μέλλον. Όμως θα παίξουμε στους ομίλους Europa League, κάτι που δεν καταφέραμε πέρυσι. Είναι κάτι θετικό αυτό. Συμμετέχουμε σε έναν δύσκολο όμιλο με ομάδες σαν τη Λάτσιο και την Τότεναμ, είναι κάτι σαν μικρό Champions League. Μπορεί να μην έχει τον ύμνο, αλλά θα είναι καλό σε κάθε περίπτωση».

Επίσης μίλησε για την επένδυσή του με τη δημιουργία εγκαταστάσεων 5x5 στο Παρίσι. «Σε όλα υπάρχει ένα τέλος και πρέπει να προετοιμάζεσαι για την επόμενη μέρα της καριέρας σου. Θέλω να συνεχίσω να είμαι κοντά στο ποδόσφαιρο όταν αποσυρθώ. Είναι μια 100% δική μου επένδυση και αποτελεί ένα ρίσκο για μένα. Δεν είμαι δισεκατομμυριούχος, δεν είμαι ο Ιμπραΐμοβιτς (γέλια), αλλά πιστεύω σε αυτό το πρότζεκτ. Θα ανοίξουμε νωρίς τον Οκτώβριο».

Πηγή: Sport-fm.gr
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa