O Έλληνας που έμαθε τους Ιάπωνες να τρώνε φέτα!

-Η επιχείρησή του έχει την επωνυμία Nostimia.com και εισάγει το 80% των ελληνικών τυποποιημένων επώνυμων προϊόντων στην Ιαπωνία, τα οποία διαθέτει σε καταστήματα λιανικής, ξενοδοχεία, εστιατόρια, αλλά και μέσω Διαδικτύου.


Εδρα της επιχέιρησης που ίδρυσε το έτος 2001 είναι η πόλη Μικότο σε απόσταση 130 χλμ. από τη Φουκουσίμα.


Εκεί ρίζωσε ο Έλληνας από την Κύμη ο οποίος μυεί τους Ιάπωνες στις ελληνικές γεύσεις.


Από την Εύβοια βρέθηκε στην Αγγλία όπου γνώρισε τη Ιαπωνέζα γυναίκα του.Τελικά αποφάσισαν να ζήσουν στην Άπω Ανατολή, στη γη του Ανατέλλοντος Ηλίου.


Ο τζίρος του αυξάνεται κάθε χρόνο κατά 20%, χωρίς την αιγίδα κάποιου ελληνικού δημοσίου οργανισμού.«Ότι και αν κάνουμε, το κάνουμε μόνοι μας χωρίς καμιά βοήθεια από την Ελλάδα. Δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική προσπάθεια από την Ελλάδα για την προώθηση και τη διαφήμιση της επιχειρήσης μας».


Αυτό είναι και το μόνο παράπονο του κ. Φραγκή από την πατρίδα.


Ο ίδιος πάντως δεν παραλείπει να παίρνει μέρος σε εκδηλώσεις προώθησης του ελληνικών γεύσεων όπως στην έκθεση FOODEX, τη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στην περιοχή του Ειρηνικού.


Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, στο παρελθόν, την περίοδο της ακμής της ιαπωνικής οικονομίας, είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες για την εισαγωγή ελληνικών προϊόντων, κυρίως με ιδιωτική ετικέτα των εισαγωγέων.
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa