Οι αποκαλύψεις της Κάτια Ζυγούλη για τον Σ.Ρουβά


Λίγους μήνες μετά την γέννηση του δεύτερου παιδιού της, η Κάτια Ζυγούλη έκανε την πρώτη της επίσημη εμφάνιση. Μπορεί ο Σάκης να μην ήταν μαζί της, η Κάτια, όμως, αναφέρθηκε στον σύντροφο της ζωής της που πριν από λίγο καιρό βραβεύθηκε ως άνδρας της Χρονιάς στην Κύπρο.

«Για μένα, ο Σάκης είναι ο άντρας της ζωής μου, της χρονιάς μου, όλων των χρόνων μου. Μια αγκαλιά και ένα φιλί είναι πάντα στην καθημερινότητά μου. Οπότε δεν χρειάστηκε να του πω κάτι για αυτό συγκεκριμένα, γιατί γενικά κάποια πράγματα αποτελούν συνήθεια για εμάς. Ο Σάκης έχει άπειρες πλευρές, με την μεγαλύτερη και καλύτερή του να είναι η χιουμοριστική»,δήλωσε.

Η Κάτια αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας γνωστής εταιρείας δημητριακών και με αφορμή την υγιεινή διατροφή που ακολουθεί είπε εάν μαγειρεύει και δή με τον Σάκη: «Φυσικά και μαγειρεύω. Οι σπεσιαλιτέ μου είναι οι μακαρονάδες με διαφορετικές γεύσεις με σάλτσες και μου αρέσει να παίζω με διαφορετικά υλικά. Και με τον Σάκη μαγειρεύουμε. Το απολαμβάνουμε και το κάνουμε όποτε μπορούμε και όποτε δεν ακολουθούμε αυστηρό πρόγραμμα διατροφής».

Η μαγειρική βέβαια δεν είναι το μοναδικό πράγμα με το οποίο ασχολείται στο σπίτι, αφού οι υποχρεώσεις με τα παιδιά πλέον είναι πολλές. «Χρόνος υπάρχει, κουράγιο δεν υπάρχει. Στο τέλος της ημέρας θέλω να χαλαρώσω και να ξεκουραστώ. Μέχρι να μαγειρέψω και να φροντίσω τα παιδιά, πάει η μέρα. Είμαι λίγο ψυχωτική με την καθαριότητα και συμμαζεύω. Μέχρι εκεί όμως. Από εκεί και πέρα, το σφουγγάρισμα και τα υπόλοιπα, υπάρχουν άνθρωποι που τα κάνουν».      

Ποιος είναι όμως πιο αυστηρός με τα δύο παιδιά της οικογένειας Ρουβά; «Οι μαμάδες είναι συνήθως εκείνες που χάνουν την υπομονή τους και φωνάζουν πιο πολύ. Ο μπαμπάς μια ζωή λιώνει. Και ιδίως με την κόρη του είναι το κάτι άλλο».

Η Κάτια δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δουλέψει στην τηλεόραση. Μάλιστα αποκάλυψε και τί θα την ενδιέφερε περισσότερο: «Μια πρωτότυπη και διαφορετική πρόταση θα ήταν πάντα καλή ιδέα. Είμαι πολύ καλή στα αντρικά θέματα. Ψυχολογώ τους άνδρες πάρα πολύ καλά. Ο,τι αφορά παιδιά πλέον θεωρώ ότι το κατέχω».   

Μιλώντας τέλος για την οικονομική κρίση και το πόσο έχει επηρεάσει τον κόσμο, ανέφερε: «Αυτό που με στενοχωρεί πολύ είναι η θλίψη του κόσμου. Εχουν σβήσει τα χαμόγελα. Εγώ δεν κυκλοφορώ πολύ στο κέντρο, αλλά αυτό που εισπράττω είναι ότι ο κόσμος έχει χάσει το γέλιο του».

 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa