Ιδού και ένα απόσπασμα της πάλαι ποτέ συνέντευξης στο MAX για να γνωρίσουμε καλύτερα την Εύα, που το καλοκαίρι παντρεύεται τον DJ Dino μετά από επτάμηνο φλογερό δεσμό...
Αν υποθέσουμε ότι στη φωτογραφία του γάμου σου έχεις δίπλα σου έναν πρωθυπουργό ή πρόεδρο μιας ξένης χώρας. Ποιος είναι αυτός;
Ο Μπάρακ Ομπάμα. Μ' αρέσει πάρα πολύ σαν άντρας. Μου αρέσουν γενικότερα οι μαύροι, αλλά αυτός είναι πραγματικά πολύ ωραίος.
Σε φτιάχνει αυτός που είναι δίπλα σου να είναι κάποιος, να έχει εξουσία;
Δεν καίγομαι κιόλας για κάτι τέτοιο. Το μόνο που θέλω είναι να μην είναι τεμπέλης και να έχει τη δουλειά του. Δεν θα με χάλαγε βέβαια να είναι κάποιος, να έχει ένα καλό όνομα.
Όταν ξυπνάει κάποιος δίπλα σου, τι αντικρίζει;
Μια Εύα Λάσκαρη να κοιμάται με ανοιχτό το στόμα και να της τρέχουν τα σάλια. Έτσι κοιμάμαι, χωρίς πλάκα. Και μ αρέσει να κοιμάμαι και πολύ.
Δεν σηκώνεσαι από πριν να ετοιμάσεις πρωινό στον καλό σου;
Η νυφούλα Εύα Λάσκαρη σε παλιά γυμνή φωτογράφηση
Σε καμία περίπτωση. Είμαι πολύ σπασίκλα. Θέλω το πρωινό μου έτοιμο, να μου έχει φτιάξει κάποιος καφέ και να μη μου μιλάει.
Να μη σου μιλάει; Άρα να φανταστώ και για σεξ το πρωί ούτε συζήτηση;
Α, όχι το σεξ μου αρέσει πάρα πολύ το πρωί, απλά αυτός που είναι δίπλα μου πρέπει να με ξέρει πολύ καλά για να το έχει κιόλας. Σε μένα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο να ξυπνήσω ήρεμα. Αν ξυπνήσω χωρίς άγχος, θα είναι όλη μου η μέρα τέλεια. Έτσι και με ξυπνήσει κάποιος για να του φτιάξω καφέ, θα τον πετάξω από το κρεβάτι.
Έχεις δει ποτέ την Εύα να παρατάει κάποιον στο κρεβάτι επειδή της ζήτησε να κάνει κάτι που δεν ήθελε;
Όχι, αλλά έχω γυρίσει πολύ απλά την πλάτη μου κι έχω κοιμηθεί. Είναι πολύ απλά τα πράγματα.
Ποια πλευρά σου θα έβλεπε κάποιος που θα σου ζητούσε να φέρεις και μια φίλη σου στο κρεβάτι σας;
Αυτή που έχω στη σχολή kick box την ώρα που ξεσπάω πάνω στο σάκο όλη μου την ένταση και τα νεύρα.
Αν υπήρχε ταινία όπου θα εμφανιζόσουν εσύ κι ένας άντρας στην μπανιέρα σου, τι θα βλέπαμε εμείς οι θεατές;
Θα βλέπατε μια υπέροχη μπανιέρα, γεμάτη νερό, αρωματικά αφρόλουτρα και μπουρμπουλήθρες, αλλά αντί για άντρα θα βλέπατε το παπάκι μου. Αν μου έλεγες ένα ωραίο τζακούζι ή μια πισίνα, εκεί αλλάζει.
Στο τζακούζι λοιπόν τι θα βλέπαμε;
Θα κάναμε έρωτα μες στο τζακούζι απολαμβάνοντας ένα ποτήρι Moscato D Asti και τρώγοντας σούσι στα διαλείμματα. Με εξιτάρουν αρκετά τέτοια σκηνικά.
Πώς είναι η Εύα στο κρεβάτι;
Εξαρτάται από τον άνθρωπο που έχω δίπλα μου. Μπορεί να είναι και καλή εμπειρία, μπορεί να είναι και κακή. Εμπειρία πάντως είναι σίγουρα.
Τι θα παρατηρούσε κάποιος αν σε έβλεπε να κάνεις έρωτα;
Είμαι πολύ τρυφερή. Είμαι ζουζουνιάρα, ναζιάρα. Μου αρέσει ο άντρας να δημιουργεί μια όμορφη ατμόσφαιρα. Δεν είμαι hardcore, θέλω ο άλλος να μου κάνει χάδια, να μου κάνει ένα ωραίο μασάζ στην πλάτη και τα πέλματα πριν μου κάνει έρωτα.
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa