Προσωπική μαρτυρία: «Με κατέστρεψαν οικονομικά και ψυχικά»,«’Εχω κάνει απόπειρα αυτοκτονίας»


Μια συγκλονιστική μαρτυρία ενός από τα θύματα του απίστευτου κυκλώματος τοκογλύφων φιλοξένησε σήμερα το πρωί η εκπομπή του MEGA «Mega Σαββατοκύριακο».

«Έμπλεξα με κύκλωμα πληγή για την Βόρεια Ελλάδα», είπε το θύμα που αποκάλυψε ότι το κύκλωμα έχει απλώσει τα πλοκάμια του από τη Λάρισα ως την Κομοτηνή και δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει πέσει στα δίχτυα του.

Η μαρτυρία του είναι συγκλονιστική. Ο ίδιος έμπλεξε με το μαφιόζικο κύκλωμα το 2003, όταν στην προσπάθειά του να διευκολύνει έναν πελάτη του, έκοψε στο όνομά του τρεις επιταγές που τελικά ο… «φίλος» του δεν μπόρεσε να καλύψει.

«Ερχόντουσαν μπράβοι στο κεντρικό μου κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου βρισκόταν η κόρη μου, μόλις 16 χρονών και την απειλούσαν, ρωτώντας την πού βρίσκομαι»,αποκάλυψε το θύμα.

Μάλιστα κατήγγειλε ότι επί έξι χρόνια προσπαθούσε, ανώνυμα πάντα γιατί φοβόταν για τη ζωή του, μέσω του ΣΔΟΕ και μέσω των ειδικών τετραψήφιων τηλεφωνικών γραμμών για καταγγελίες, να αποκαλύψει τα πάντα για το κύκλωμα που τον απειλούσε, όμως δεν έβρισκε ανταπόκριση.

«Πριν έντεκα μήνες βρέθηκα στη φυλακή για ακάλυπτες επιταγές, κι εκεί βρέθηκε ένας άνθρωπος που μου είπε ότι θα ερευνήσει περισσότερο την υπόθεση», είπε.

Μάλιστα οι μπράβοι δε δίστασαν να αφαιρέσουν από το κατάστημά του ειδοποίηση κατάσχεσης που είχε θυροκολλήσει δικαστικός κλητήρας, ώστε να μην μπορέσει να κάνει τίποτα για να σώσει το εμπόρευμά του. Έτσι κατασχέθηκαν όλα του τα προϊόντα υπό την… «επιτήρηση» φουσκωτών που τον απείλησαν  ότι  θα του «βγάλουν τα άντερα», αν προσπαθήσει να εμποδίσει την κατάσχεση.

«Ένα βράδυ το Νοέμβριο του 2007 είχα πάει να εισπράξω κάποια χρήματα από ένα πελάτη. Μόλις επέστρεψα στο αυτοκίνητο με περίμενε ένας μπράβος, κουκουλοφόρος, προέταξε το όπλο του, όπλισε και μου είπε να βγω έξω να κανονίσουμε για το χρέος μου. Άρχισε να με γρονθοκοπεί στο πρόσωπο και μου έσπασε τα δόντια», είπε το θύμα.

Μάλιστα όλη αυτή η περιπέτεια έχει κλονίσει απίστευτα την υγεία του και τον έχει καταστρέψει οικονομικά.

«Έχω υποστεί ένα εγκεφαλικό, δύο εμφράγματα και έχω κάνει και μια απόπειρα αυτοκτονίας. Αυτή τη στιγμή φιλοξενούμε και συντηρούμε από φίλους», εξομολογήθηκε ο επιχειρηματίας.

Πάντως βρήκε τη δύναμη να μιλήσει για όσα έχει περάσει και όπως είπε, βγήκε δημόσια για να δώσει κουράγιο και σε άλλα θύματα να δώσουν στοιχεία για τη δράση του κυκλώματος.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa