Σπάνε τα στερεότυπα: 6χρονος με σύνδρομο Down σε παιδική διαφήμιση


Είναι αλήθεια πως στις παιδικές διαφημίσεις έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πανέμορφα παιδάκια με στυλ και ύφος ενηλίκων.
Ακόμα και στις παιδικές διαφημίσεις οι περισσότερες από τις διαφημιστικές εταιρείες επιλέγουν με τα ίδια κριτήρια που θα επέλεγαν και έναν ενήλικα. Τα στερεότυπα όμως έσπασε μια αμερικάνικη εταιρεία ρούχων η Nordstrom η οποία επέλεξε να βάλει στο νέο της κατάλογο με τα παιδικά ρούχα ένα 6χρονο αγοράκι με σύνδρομο Down.
Ryan είναι 6 ετών με γαλανά μάτια και ξανθιά μαλλιά και δε διαφέρει σε τίποτα από τα άλλα παιδιά. Η εταιρεία ήθελε με αυτήν την κίνηση να σπάσει τα στερεότυπα που ήθελαν τα «τέλεια» παιδιά μόνο να γίνονται μοντέλα σε διαφημίσεις και γι' αυτό το λόγο δεν έβγαλε κανένα δελτίο τύπου ή κάποια ανακοίνωση ακριβώς για να δείξει ότι δεν έγινε κάτι αξιοσημείωτο και ότι είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.
Το γεγονός δημοσιοποίησε ο πατέρας του Ryan στο blog του για να ευχαριστήσει την εταιρεία και να εξάρει την κίνηση. Η μαμά του Ryan ευχαρίστησε τους υπεύθυνους της φωτογράφησης για την μεγάλη φροντίδα που επέδειξαν αλλά εκείνοι είπαν ότι ο μικρός Ryan ήταν ούτως ή άλλως πάρα πολύ συνεργάσιμος και η φωτογράφηση ήταν απολαυστική!
nordstrom
target


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa