Μαρία Μπεκατώρου:Γιατί την είχε πληγώσει η Άννα Δρούζα



Για τη «διαμάχη» που είχε με την Άννα Δρούζα στο παρελθόν μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό Mou»
 η Μαρία Μπεκατώρου όπου ήταν καλεσμένη το πρωί της Δευτέρας.
Ο Γιώργος Λιάγκας συνομιλώντας με την 37χρονη παρουσιάστρια αναρωτήθηκε αν...
Δειτε το βιντεο
.. έχει τσακωθεί ποτέ με κάποιον άνθρωπο στη ζωή της, μιας και φαίνεται πολύ πράος και ήρεμος χαρακτήρας: «Βεβαίως και έχω τσακωθεί. Εγώ βασικά δεν μασάω τα λόγια μου. Δηλαδή, αν κάποιος με στενοχωρήσει ή με εκνευρίσει θα του το πω. Μια μόνο παρουσιάστρια με έχει κάνει κι έχω αισθανθεί άσχημα. Η Άννα Δρούζα. Είναι ο μόνος άνθρωπος με τον οποία είχα ενοχληθεί και είχα στενοχωρηθεί πρώτα. Και εγώ, αλλά και η οικογένειά μου και ο άντρας μου (είχαμε στενοχωρηθεί). Είχα πάει πριν από χρόνια στην εκπομπή της, ως καλεσμένη να μιλήσουμε με την τηλεοπτική πραγματικότητα και βρέθηκα ανάμεσα σε όλους τους πρωταγωνιστές των εκπομπών της Αννίτας Πάνια- που δεν τους κατηγορώ- αλλά για κάτι άλλο με είχαν φωνάξει και για αλλού βρέθηκα» είπε η ίδια.

«Σε φώναξαν, δηλαδή, ως “trash πρόσωπο” κατά κάποιο τρόπο. Γιατί δεν σηκώθηκες να φύγεις;» είπε ο 42χρονος παρουσιαστής. «Ναι, ως “παρατράγουδο”. Γι’ αυτό τα βάζω με τον εαυτό μου πολλές φορές. Γιατί δεν θέλω κάποια φορά να δημιουργήσω άσχημη εντύπωση. Κι αυτό με πνίγει! Ότι δεν μπορώ, δηλαδή, να συμπεριφερθώ όπως πρέπει να συμπεριφερθώ. Και πνίγω το συναίσθημά μου και τη στενοχώρια μου για να μη στενοχωρήσω άλλους. Ντρέπομαι κι αυτό χρήζει ψυχανάλυσης!» απάντησε και πρόσθεσε πως για να εκφράσει την ενόχλησή της αυτή μετά «Προσπάθησα να βρω την παραγωγή, αλλά δεν κατάφερα να βρω κανέναν. Έτσι έστειλα ένα φωνητικό μήνυμα». «Κανείς δεν σου ζήτησε συγνώμη γι’ αυτό;» συνέχισε ο Γιώργος Λιάγκας. «Όχι και θα έπρεπε, γιατί αν εγώ κάποιες φορές έχω φέρει σε δύσκολη θέση κάποιον καλεσμένο, έχω ζητήσει εκατό φορές συγνώμη» δήλωσε εκείνη.


YUPI

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa