Γρίφος:Πολυκατοικία!


Μόλις έχω μετακομίσει σε διαμέρισμα του 5ου ορόφου πολυκατοικίας,
η οποία έχει 7 ορόφους και κάθε όροφος 3 διαμερίσματα.
Τα κουδούνια στην είσοδο της πολυκατοικίας είναι ανακατεμένα
και εγώ δεν ξέρω ποιο αντιστοιχεί στο δικό μου θυροτηλέφωνο.
Είμαι μόνος μου και έχω στη διάθεσή μου μόνο ένα κασετόφωνο
και μια άγραφη κασέτα.

             
Πως μπορώ να εντοπίσω το κουδούνι που αντιστοιχεί στο διαμέρισμά μου;

                                                          

                                                         Λύση



Αντιστοιχίζουμε τα κουδούνια στην είσοδο από πάνω
μέχρι κάτω με τους αριθμούς 1 , 2 , 3 , 4 ,..... κ.λ.π.
Αφού έχω ανοίξει το κασετόφωνο και το έχω τοποθετήσει
δίπλα στο θυροτηλέφωνο στο διαμέρισμά μου, κατεβαίνω
στην είσοδο και χτυπώ:

Το πρώτο κουδούνι 1 φορά, το δεύτερο, 2 φορές, το τρίτο 3 φορές κ.λ.π.

Αφού τα κτυπήσω όλα, ανεβαίνω στο διαμέρισμά μου και ακούω την κασέτα.
Ο αριθμός των κτυπημάτων που έχουν καταγραφεί στην κασέτα, αντιστοιχεί στο κουδούνι με τον αντίστοιχο αριθμό. 



 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa