Τον βρήκα ανάποδα στο κρεβάτι να έχει σπασμούς


Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία της Ειρήνης Λάσπα της τελευταίας συντρόφου του Νίκου Γιγουρτάκη, η οποία όχι μόνο βρισκόταν δίπλα του όταν εκείνος άφηνε την τελευταία του πνοή, αλλά μίλησε και για τα δραματικά λεπτά που πέρασε, όταν συνειδητοποίησε ότι ο γνωστός επιχειρηματίας δεν βρίσκεται στην ζωή.

«Παραπονιόταν συχνά το τελευταίο διάστημα ότι δεν αισθάνεται καλά. Εκείνη την ημέρα είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο και μου είπε τρεις φορές να πάω στο σπίτι του γιατί δεν αισθανόταν καλά», δήλωσε αποκλειστικά στην κάμερα του Star το μοντέλο, που πέρασε μαζί του το τελευταίο βράδυ του στην ζωή, ενώ αμέσως μετά περιέγραψε με ανατριχιαστικές ομολογουμένως λεπτομέρειες τί ακριβώς συνέβη τα ξημερώματα της Τετάρτης (12/10).

«Ξαπλώσαμε και μου είπε σ’αγαπώ. Είσαι η γυναίκα μου, μόνο εσένα αγαπάω. Μου είπε καληνύχτα καρδιά μου και με φίλησε. Κοιμόμασταν αγκαλιά. Μετά από τέσσερις ώρες ξύπνησα από κάτι θορύβους και τον είδα ανάποδα στο κρεβάτι να έχει σπασμούς και να μην μπορεί να ανοίξει τα μάτια του. Πήρα το ΕΚΑΒ και μου είπαν ότι έρχονται. Ο Νίκος συνέχισε να έχει σπασμούς, όμως μετά από δέκα λεπτά ηρέμησε. Νόμισα λοιπόν ότι απλά τον είχε πιάσει μια κρίση και ηρέμησε. Ξαναπαίρνω το ΕΚΑΒ και μου λένε «το ασθενοφόρο έχει ξεκινήσει ήδη από το Ασκλιπιείο της Βούλας». Με συνέδεσαν με μία γιατρό που μου έλεγε τι να κάνω όμως αυτός δεν είχε αισθήσεις. Δεν ανέπνεε καν και το ασθενοφόρο ήλθε μετά από άλλα δέκα λεπτά. Ουσιαστικά δηλαδή έκανε γύρω στα 20 λεπτά», δήλωσε χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει ούτε στιγμή τα δάκρυά της αλλά και χωρίς να κρύβει το σοκ που έχει υποστεί από τον ξαφνικό χαμό του αγαπημένου της.

Ηταν η σύντροφός του τα τελευταία 2.5 χρόνια και ο άνθρωπος που τον είδε για τελευταία φορά ζωντανό. Προσπάθησε με νύχια και με δόντια να τον σώσει αλλά δεν τα κατάφερε.
Η προσωπική σελίδα της στο facebook έχει κατακλυστεί από μηνύματα συμπαράστασης από φίλους και απλούς χρήστες, που δεν σταματούν να της εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια για τον Νίκο Γιγουρτάκη.

«Σας ευχαριστώ όλους για τη συμπαράσταση, αλλά σας παρακαλώ να σταματήσει εδώ όλο αυτό, προς σεβασμό στο πρόσωπό του. Καλό ταξίδι, αγάπη της ζωής μου… Σ’ ευχαριστώ πολύ που ήμουν δίπλα σου την τελευταία στιγμή της ζωής μας. Θα είσαι πάντα μέσα στην ψυχή μου, την καρδιά μου και το μυαλό μου… Θα σ’ αγαπάω ως το τέλος “μπουφ” μου.. όπως μου έλεγες…», ήταν το μήνυμά


 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa