Παπακωνσταντίνου:«Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με οποιοδήποτε λογαριασμό υπάρχει στη λίστα»


Δεν πρόκειται να γίνω το εξιλαστήριο θύμα, τονίζει ο πρώην υπουργός Οικονομικών, σχολιάζοντας τις πληροφορίες που τον εμπλέκουν σε διαγραφή ονομάτων συγγενών του από την πρώτη λίστα Λαγκάρντ.

Σε κατηγορηματική διάψευση οποιασδήποτε εμπλοκής του σε αλλοίωση της πρώτης λίστας Λαγκάρντ προχωράει ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, σχολιάζοντας τις πληροφορίες που τον εμπλέκουν σε διαγραφή ονομάτων συγγενών του από τη λίστα Λαγκάρντ που είχε λάβει ο ίδιος από τις γαλλικές αρχές.

Ο κ. Παπακωνσταντίνου σημειώνει πως δεν πρόκειται να γίνει εξιλαστήριο θύμα, ενώ ζητά να δοθούν όλα τα στοιχεία στο φως και να διελευκανθεί πλήρως η υπόθεση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του πρώην υπουργού:

«Τις τελευταίες ώρες υπάρχει μια άθλια διαδικασία διαρροών και εικασίες περί αλλοίωσης της λίστας που παρέλαβα ως υπουργός Οικονομικών καθώς φωτογραφίζονται άτομα του στενού οικογενειακού μου περιβάλλοντος

Δηλώνω κατηγορηματικά ότι:

Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με οποιοδήποτε λογαριασμό υπάρχει στη λίστα

Δεν έχω κάνει καμία απολύτως αλλοίωση σε κανένα από τα στοιχεία της λίστας αυτής

Μέχρι σήμερα δεν γνώριζα τίποτα για λογαριασμούς ατόμων του στενού συγγενικού μου περιβάλλοντος στη λίστα αυτή

Δεν πρόκειται να αποδεχθώ κατασκευή ενοχή εκεί που δεν υπάρχει, ούτε να γίνω το εξιλαστήριο θύμα.

Ζητώ να δοθούν όλα τα στοιχεία στο φως και να διελευκανθεί πλήρως η υπόθεση».


Πηγή:Voria
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa