ΞΥΝΕΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΗΣ Η ΚΑΝΕΛΛΗ... ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ "ΜΥΓΑ" ΚΑΙ "ΧΙΟΝΑΤΟ"!


"Μύγα" αποκάλεσε τον Ηλία Κασιδιάρη η Λιάνα Κανέλλη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κανάλι ΡΙΚ1 της Κύπρου .
"Ποιος ασχολείται μ' αυτή τη μύγα; Νομίζεις ότι ασχολούμαι μ' αυτή τη μύγα; Αντέχω περισσότερα απ' αυτό γιατί δεν τον χρησιμοποιώ ως καθρέφτη. 
Αυτός με χρησιμοποιεί ως καθρέφτη δι' αυτής της ηλιθίας πράξεως, ως "Χιονάτος"... Δεν έχουν πρόσωπο αυτοί οι άνθρωποι. Το αποκτούν δίνοντας περιεχόμενο στο όνομά τους", ανέφερε η κ. Κανέλλη.
Για την αντίδρασή της στο χαστούκι τόνισε: "Η πρώτη μου σκέψη ήταν πως θα συγκρατήσω την οργή και την φυσική μου αντίδραση, όταν κάποιος με χτυπάει. Έχω υποχρέωση όταν με βλέπει κόσμος να είμαι υποδειγματική στη συμπεριφορά. Ο μεγαλύτερος κόπος που χρειάστηκε ήταν να μην αντιδράσω στο χαστούκι... Αυτόν δεν τον έβλεπε η μάνα του; Τι έλεγε η μάνα του όταν τον έβλεπε; 
Τι παλικάρι έφτιαξα εγώ; Έξι μήνες μου πήρε να φύγει από μέσα μου η φυσική οργή της αντιστροφής. Θεωρώ τον εαυτό μου εξαιρετικά πολιτισμένο για να μην ασχολούμαι με εκδίκηση. Έχω καλλιεργηθεί πολύ εσωτερικά για να μην εκδικούμε και δεν είμαι Θεός να στρέψω το άλλο μάγουλο", κατέληξε η βουλευτής του ΚΚΕ.
                 
makeleio.gr

 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa