Γενναίες μειώσεις των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα και σταδιακές αυξήσεις στα ολοκληρωμένα είναι οι βασικοί άξονες της νέας πολιτικής διοδίων στους τέσσερις «προβληματικούς» οδικούς άξονες.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή της Κυριακής» το δημόσιο θα αναλάβει να καλύψει το κόστος των μειώσεων, δεν έχει ωστόσο διευκρινιστεί αν θα αναλάβει να καλύψει και τη διαφορά ανάμεσα στις αυξήσεις που θα πραγματοποιηθούν και τις αυξήσεις που θα έπρεπε –βάσει των συμβάσεων- να πραγματοποιηθούν.
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των παραχωρησιούχων και του δημοσίου βρίσκονται στο τελικό στάδιο και την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αναμένονται ανακοινώσεις. Μέχρι στιγμής φαίνεται να έχει οριστικοποιηθεί η «σωτηρία» του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου (Μαλιακός-Κλειδί) και της Νέας Οδού (Ιόνια οδός και τμήμα Μεταμόρφωσης-Σκάρφειας της ΠΑΘΕ), ενώ σε κρίσιμο στάδιο βρίσκονταν οι συζητήσεις για τις άλλες δύο παραχωρήσεις, την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα- Πύργος-Τσακώνα) και την κεντρική οδό (Ε65).