10 μεταχειρισμένα με 2000€ - Τα πιο αξιόπιστα σύμφωνα με το γερμανικό TÜV


Η εποχή του μεταχειρισμένου έχει έρθει για τα καλά στην ελληνική αγορά. Κοιτώντας την αγορά από το άκρο, βλέπεις αυτοκίνητα πόλης μέχρι μεσαία οικογενειακά με τιμές περί τα 1500€ - 2500€. 

Μοντέλα τα οποία έχουν πλέον 10+ χρόνια στην πλάτη τους και ψάχνουν να βρουν τον τελευταίο ίσως κάτοχο τους.

Ποια είναι όμως τα πιο απροβλημάτιστα μεταχειρισμένα στα 2000€; Στηριζόμενοι στα αποτελέσματα έρευνας του γερμανικού TÜV, σας παρουσιάζουμε 10 επιλογές που εγγυώνται τις λιγότερες βλάβες. Μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες αποτελούν τη λίστα -η οποία περιέχει και εκπλήξεις- σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του γερμανικού οργανισμού. Δείτε τα >>

Skoda Octavia (1996-2002) – Το πρώτα δείγμα της επιθετικής πολιτικής της Skoda, που την έχει καθιερώσει σήμερα. Αξιόμαχο ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, έχει μια μεγάλη γκάμα από κινητήρες, μεγάλο χώρο αποσκευών και γενικά καλό δείκτη αξιοπιστίας. Έχει μεγαλουργήσει στην Ελλάδα και σαν ταξί.


Renault Megane (1995-2003) – Ευρυχωρία και άνεση ήταν η σημαία του Megane πρώτης γενιάς. Καλή οδική συμπεριφορά συμπληρώνει ένα αξιόλογο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Προβλήματα στα ηλεκτρικά είναι ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος.



Ford Focus (1998-2004)
 – Έφερε νέα δεδομένα με την παρουσία του στο δρόμο. Απολαυστικό ακόμα και σήμερα στην οδήγηση, με λογικές ζημιές, αποτέλεσε εμπορική επιτυχία. Αναιμικός ο 1,4 κινητήρας βενζίνης, προτιμήστε το 1,6.


Seat Arosa (1997-2000) – Το alter ego του VW Lupo, ήταν μια πιο φτηνή επιλογή για την πόλη, με γερμανική σφραγίδα. Ποιοτική κατασκευή και λογικά προβλήματα, κυρίως με τα φρένα και την εξάτμιση.


Nissan Almera (1995-2000) – Ιαπωνική κατασκευή, που εμπνέει αξιοπιστία στο πέρασμα του χρόνου. Δυνατοί κινητήρες που προσφέρουν καλές επιδόσεις. Λίγα και όχι σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας.


Mazda 323 (1998-2002) – Η αξιοπιστία είναι πάντα το βασικό σύνθημα της Mazda και το 323 του 1998 δεν ξέφευγε από τον κανόνα. Ιαπωνικό design και ανάλογος εσωτερικός διάκοσμος δημιουργούσαν μια σίγουρη επιλογή για τους οπαδούς του είδους. Ελάχιστα προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά μερικά ανταλλακτικά είναι κάπως τσουχτερά σε κόστος.


Honda Civic (1996-2001) – Κλασσική αξία στην αγορά μεταχειρισμένου το Civic. Η έκτη γενιά διέθετε το δικό της στυλ, συνυφασμένο με όλες τις παραδοσιακές αξίες ενός Honda. Η αξιοπιστία είναι δεδομένη, αλλά η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να βρεις ένα καλοδιατηρημένο Civic σε συμφέρουσα τιμή.


Citroen Xantia (1993-2001) – Η έκπληξη της λίστας. Αναμφίβολα αξιόλογο αυτοκίνητο για την εποχή του, με ξεχωριστή οδική συμπεριφορά, εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση. Οι 1.8 είναι πιο ψυχωμένες από τις 1.6. Αν και μερικές ζημιές δεν λείπουν, καταφέρνει και μπαίνει στη λίστα. Οι τιμές είναι στο «πάτωμα», αλλά η ιδιότροπηανάρτηση θέλει τη δική της φροντίδα.



Volkswagen Polo (1994-2001) – Το Polo 6N τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα της αξιοπιστίας από τα μεταγενέστερα μοντέλα. Ποιοτική κατασκευή με γερμανική παιδεία στο δρόμο αλλά και σύγχρονη εμφάνιση για την εποχή. Τα 8βάλβιδα μοτέρ βενζίνης των πρώτων εκδόσεων, μπορεί να μην έβαζαν φωτιά στο δρόμο, είχαν σοβαρές τάσεις αξιοπιστίας.

Toyota Corolla (1997-2002) – Μια Corolla δεν θα μπορούσε να λείπει από μια τέτοια λίστα. Η συγκεκριμένη γενιά μπορεί να μην έσκιζε από εμφάνιση, ήταν όμως σωστό εργαλείο οικονομίας και μακροζωίας στα χέρια του τυπικού μέσου οδηγού. Η αξιοπιστία και η φήμη της Toyota κρατούν υψηλές τιμές στα μεταχειρισμένα.
 
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa