Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει ο απολογισμός της διαφημιστικής δαπάνης των κομμάτων για τις εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου, που κατέθεσαν τα κόμματα στη Βουλή.
Το ΠΑΣΟΚ φέρεται να δαπάνησε 2,3 εκατ. ευρώ για την προεκλογική του προβολή σε ραδιόφωνο, Τύπο και φυλλάδια.
Το μεγαλύτερο τμήμα του κονδυλίου αυτού, περί το 1 εκατ. ευρώ, διαχειρίστηκε η εταιρεία παραγωγής PLD plus του Διονύση Παναγιωτάκη για την παραγωγή των προεκλογικών σποτ. Το Makeleio.gr σας έχει ενημερώσει από καιρό για το ποιος είναι ο κ. Διονύσης Παναγιωτάκης και τι σχέση ο ίδιος και η σύζυγός του, γνωστή ηθοποιός Ελένη Κούρκουλα με τον Βαγγέλη Βενιζέλο. Tρελά κολλητάρια...
Σημειώνεται ότι στο εν λόγω κονδύλι (2,3 εκατ. ευρώ) δεν περιλαμβάνεται τυχόν οφειλή για αγορά χρόνου από τα τηλεοπτικά κανάλια, καθώς σύμφωνα με τον νόμο η παροχή αυτή είναι δωρεάν εν είδει συμψηφισμού για τη χρήση των τηλεοπτικών συχνοτήτων. Αρκετά μικρότερο κονδύλι διέθεσε (1,7 εκατ. ευρώ) η Νέα Δημοκρατία για την προβολή της, κυρίως στον κυριακάτικο και ημερήσιο Τύπο, αλλά και για δαπάνες δημοσίων σχέσεων.
Η προεκλογική δαπάνη του ΣΥΡΙΖΑ για την προβολή του στα Μέσα ανέρχεται στις 519.000 ευρώ, ενώ πολύ λιγότερα δαπάνησαν ο ΛΑΟΣ (201.000), Η Δημιουργία Ξανά (7.000 ευρώ) και το ΚΚΕ (2.000 ευρώ), κυρίως για την παραγωγή σποτ.