Μπολτ:«Τώρα είμαι ένας θρύλος. Είμαι ο κορυφαίος αθλητής που βρίσκεται εν ζωή».


"Συνέβη αυτό που ήρθα να πετύχω. Τώρα είμαι ένας θρύλος. Είμαι ο κορυφαίος αθλητής που βρίσκεται εν ζωή.

 Είμαι στην ίδια κατηγορία με τον Μάικλ Τζόνσον", δήλωσε περιχαρής μετά την επικράτησή του στον τελικό των 200μ. ο Τζαμαϊκανός αθλητής ταχυτήτων, αναγνωρίζοντας παράλληλα τις απαιτήσεις που είχε η μεγάλη κούρσα της Πέμπτης.

"Ήταν πιο δύσκολο απ' όσο φανταζόμουν. Ένιωθα την πίεση και έπρεπε να μείνω συγκεντρωμένος", συμπλήρωσε και ανακουφισμένος που πέτυχε ξανά το απόλυτο, μολονότι του ξέφυγαν τα παγκόσμια ρεκόρ, υποστήριξε πως "πλέον δεν έχω κάτι να αποδείξω.

 Έδειξα ότι είμαι ο κορυφαίος, θέλω να το διασκεδάσω. Αυτή η στιγμή μου ανήκει, δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Η 7η διαδρομή ήταν η... χρυσή".

Για το τέλος ο Μπολτ άφησε τα καρφιά για τον Καρλ Λιούις, ο οποίος είχε δηλώσει ότι για τους σπρίντερ της Τζαμάικα ισχύουν διαφορετικά μέτρα και σταθμά σε επίπεδο ντόπινγκ. "Δεν τον σέβομαι καθόλου. Απλώς ψάχνει να τραβήξει την προσοχή επειδή κανείς δεν μιλάει γι' αυτόν. Τον έχω απομυθοποιήσει".
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa