Το εστιατόριο «Eva» στο Λος Άντζελες οι θαμώνες έχουν καιρό να ακούσουν κινητά τηλέφωνα να χτυπάνε ή να βλέπουν οθόνες smartphones να λαμπυρίζουν...τουλάχιστον κατά τη διάρκεια του φαγητού!
Ο λόγος;
Η διεύθυνση του καταστήματος προσφέρει επιπλέον έκπτωση 5% σε όλα τα πιάτα του καταλόγου σε όσους πελάτες αφήσουν τα κινητά τους στην είσοδο, προκειμένου να απολαύσουν το φαγητό χωρίς… τηλεφωνικές διακοπές.
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου κ. Mark Gold αναφέρει σχετικά: «Η πολιτική αυτή δεν έχει να κάνει με τους πελάτες που κατά καιρούς δυσανασχετούν με τα κουδουνίσματα των τηλεφώνων ή με τη φλυαρία των διπλανών τους, ούτε τόσο με την ενόχληση που προκαλούν τα κινητά τηλέφωνα. Είναι κυρίως μια προσπάθεια που κάνουμε για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό και ζεστό περιβάλλον στο μαγαζί, όπου οι πελάτες την ώρα του φαγητού θα… συνδέονται περισσότερο μεταξύ τους και λιγότερο με το… Internet!».
Πάνω από τους μισούς πελάτες επωφελούνται από τη συγκεκριμένη έκπτωση, ενώ πολλοί είναι αυτοί που εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους στο εστιατόριο, που τους δίνει έστω για λίγο την ευκαιρία να… απεξαρτηθούν από τα κινητά τους. «Επικοινωνούμε καλύτερα μεταξύ μας και συγκεντρωνόμαστε περισσότερο στο φαγητό. Είναι μια καλή ιδέα», λένε οι επισκέπτες του εστιατορίου.
perierga.gr