Έσπασε τα δόντια της η Βουγιούκα


Η Βάσω Βουγιούκα έφτασε μέχρι τα προημιτελικά...


του ατομικού σπάθης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου αλλά εκεί, παίζοντας με δύο σπασμένα δόντια, αποκλείστηκε από την Κορεάτισσα, Κιμ Γιγεόν.«Είχα ένα μικρό ατύχημα στο παιχνίδι με την Πολωνέζα.


 ''Συγκρούστηκαν οι μάσκες μας και έσπασα τα δύο μπροστινά μου δόντια και μετά ήταν δύσκολο να συνεχίσω γιατί δεν μπορούσα να αναπνεύσω, δεν μπορούσα να ανοίξω το στόμα μου'', τόνισε χαρακτηριστικά η Βουγιούκα.


Πρόσθεσε πως: ''Στον πρώτο αγώνα αρκετό άγχος με την Αγγλίδα, μετά με την Πολωνέζα μου βγήκε καλύτερα. Είμαι ευχαριστημένη από την παρουσία μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ηταν φανταστική διοργάνωση. Κρατάω τα καλά, αφήνω τα άσχημα''.


 Οσο για τη συνέχεια; ''Ξεκούραση και να πάρω το πτυχίο μου στην οδοντιατρική και συνεχίζουμε''.
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa