Στη λογική ότι το σεξ πουλάει, και πληρώνει αδρά, Ισπανοί διαφημιστές επιστράτευσαν τη φαντασία τους και τη δημιουργικότητα τους στην υπηρεσία του μάρκετινγκ μέσω της πρόκλησης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η σεξουαλική πράξη χρησιμοποιείται για να τραβήξει τα βλέμματα. Ωστόσο, αυτή τη φορά, το σεξ συνδέεται με την οικονομική κρίση αλλά και την ανάγκη για στέγη τον καιρό της ύφεσης.
Το site idealista.com, το μεγαλύτερο real estate portal της Ισπανίας και ένα από τα μεγαλύτερα, εξειδικευμένα στις αγοραπωλησίες ακινήτων site στον κόσμο, καλεί το κοινό να "πάρει ένα δωμάτιο (get a room)" για να μπορέσει να απολαύσει τις ιδιωτικές στιγμές του μακριά από τα βλέμματα των περίεργων. Διαφορετικά, θα αναγκαστούν να επιδίδονται στις σεξουαλικές τους πράξεις, σε αυτοκίνητα.
Η διαφημιστική καμπάνια "βομβαρδίζει" λοιπόν τους θεατές με φωτογραφίες νεαρών "άστεγων" ζευγαριών εν ώρα "δράσης" στα αυτοκίνητα τους.
Το idealista.com πουλάει και νοικιάζει από δωμάτια που θα στεγάσουν τα όνειρα και τις φαντασιώσεις των νέων (και όχι μόνο) μέχρι τα σπίτια των ονείρων του μέσου Ισπανού. Μόνο που αγνοεί ενδεχομένως το γεγονός ότι ο μέσος Ισπανός πλήττεται όσο ποτέ από την ανεργία και την οικονομική ύφεση.
Το συγκεκριμένο σποτ ωστόσο έχει καταφέρει να κάνει ήδη το γύρο του κόσμου αποδεικνύοντας πως ακόμα και στους δύσκολους καιρούς οι έξυπνες ιδέες "πουλάνε". Το αν θα μεταφραστεί αυτό σε αγορές, είναι βέβαια ένα ζήτημα αμφίβολο. Όπως και να' χει, η εταιρεία έχει καταφέρει να εκτινάξει το brand name της μέσα σε λίγα 24ωρα.
Οι Ισπανοί ιδιοκτήτες, καλούνται να γίνουν ενοικιαστές
Να σημειωθεί ότι η Ισπανία είναι η τρίτη χώρα σε ποσοστά ιδιοκτησίας ιδιωτικής κατοικίας στην Ευρώπη, μετά την Εσθονία και τη Σλοβακία. Πλέον, η Ισπανική κυβέρνηση ενθαρρύνει όλο και περισσότερο τους πολίτες να νοικιάζουν σπίτια καθώς λόγω της κρίσης οι τράπεζες δίνουν δάνεια με μικρότερη συχνότητα σε σχέση με το τι συνέβαινε τα τελευταία είκοσι χρόνια.
Σύμφωνα με τον Fernando Encinar, ιδιοκτήτη της Idealista, η αγορά ενοικίασης κατοικιών θα έχει αυξηθεί κατά 25% μέχρι το 2015, καθώς οι Ισπανοί δεν θα είναι σε θέση να αγοράζουν σπίτια. Και το φαινόμενο αυτό θα αγγίξει κατά κύριο λόγο τη νέα γενιά τριαντάρηδων, στο target group των οποίων "στοχεύει" εύλογα η διαφημιστική καμπάνια.
Ισπανική διαφήμιση από CDemo83