Υπέγραψε στη Μπαρτσελόνα ο Άλμπα

«Στη μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου»
-Πανευτυχής που επέστρεψε στην Μπαρτσελόνα δηλώνει ο Ζόρντι Άλμπα.


Ο 23χρονος μπακ, που σήμερα υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο, δήλωσε στο κανάλι της ομάδας («Barca TV») πως θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να δικαιώσει τους ανθρώπους των «μπλαουγκράνα» για την επιλογή τους.

Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στη μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου. Ήταν ένας απίστευτος μήνας για μένα, με την κατάκτηση του Euro 2012 και τη μεταγραφή μου στην Μπαρτσελόνα. 
Επιστρέφω στο σπίτι μου, στην οικογένειά μου και στους δικούς μου ανθρώπους. Είναι μεγάλη η πρόκληση για μένα και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα μου, προκειμένου να εξελιχθώ κι άλλο σε έναν σπουδαίο σύλλογο. Ανυπομονώ να αρχίσω προπονήσεις.

Πηγή: Sport-fm.gr
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa