Άδωνις Γεωργιάδης: “Ο Πάνος Καμμένος μου έχει κάνει “block” στο Twitter”!


Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας έχει εξελιχθεί σε…ειδικό των social media και κυρίως του Twitter. Όλοι πια συζητούν για αυτό. Καθημερινά ανεβάζει tweets με τις απόψεις του, ενημερώνει για τις τηλεοπτικές εμφανίσεις του, απαντά στους fans του, αλλά και σε όσους δεν συμφωνούν μαζί του. Δεν είναι και λίγες οι φορές που έχει καυγαδίσει με τέτοιο τρόπο που είναι σαν να τον βλέπεις μπροστά σου, στην οθόνη σου!
Από τον Γιώργο Πράτανο
-Τι θα απαντούσατε σε κάποιον που θα σας χαρακτήριζε “κολλημένο” με το twitter;
Πως έχει πολύ δίκιο!
-Ποιος σας μύησε;
Πριν από εμένα είχε μπει στο Twitter η Ευγενία. Εκείνη δεν ασχολείται, βέβαια, με τη μανία που το κάνω εγώ τώρα πια. Το χρειάστηκα όταν αποφάσισα να κατέβω στις εκλογές με τη Νέα Δημοκρατία. Μου είπαν πως στη νέα εποχή θα πρέπει να χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα επικοινωνίας και μου έδειξαν πώς λειτουργεί. Ανακάλυψα ότι το twitter μου ταιριάζει πολύ. Είναι «γρήγορο» και μπορώ να απαντάω αμέσως στον κόσμο.
-Πολύ συχνά αρκετοί αναγνωρίσιμοι Έλληνες σας κοντράρουν. Το περιμένατε αυτό;
Όχι! Στην πορεία κατάλαβα πόσο «δημόσιο» είναι.
-Έχετε τσακωθεί, και μάλιστα έντονα, με την Άντζυ Σαμίου και πρόσφατα με τη δημοσιογράφο Αλεξάνδρα Τσόλκα. Εκνευρίζεστε με αυτά που σας γράφουν;
Μόνο όταν διαστρεβλώνουν αυτά που λέω και όταν με αδικούν.
-Τα προσωπικά μηνύματα (dm) που σας στέλνουν, είναι μηνύματα θαυμασμού ή οργής;
Συνήθως μου στέλνουν μηνύματα άνθρωποι που στην αρχή έγραφαν πολύ αρνητικά πράγματα για εμένα στον τοίχο μου (time line). Μου στέλνουν μηνύματα για να απολογηθούν για το «άσχημο» ύφος που είχαν πριν. Έτσι, έχω κερδίσει πάρα πολύ κόσμο, που στην αρχή νόμιζε πως είμαι κάτι άλλο.
-Ποιος είναι ο αγαπημένος σας «αντίπαλος» στο twitter; Αυτός με τον οποίο συνομιλείτε πιο συχνά;
Παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον αυτά που γράφει ο κύριος Πάγκαλος. Κάποια στιγμή νομίζω πως είχαμε και ένα διάλογο. Επίσης, θα ήθελα πάρα πολύ να ανταλλάσσω επιχειρήματα με τον κύριο Καμμένο.
-Και γιατί δεν κάνετε διάλογο μαζί του;
Δεν μπορώ. Ο κύριος Καμμένος μου έχει κάνει “μπλοκ”!
- Σας έχει “μπλοκάρει” άλλος πολιτικός;
Όχι. Κανείς! Μόνο ο Πάνος Καμμένος.
-Έχετε γνωρίσει από κοντά ανθρώπους με τους οποίους μιλούσατε μέσω twitter;
Ναι, έχουν έρθει στο γραφείο να με δουν.
-Αν κάποιος σας έλεγε πως δεν είναι σωστό να ανεβάζετε tweets μέσα από τη Βουλή, τι θα του απαντούσατε;
Στην αίθουσα της Βουλής δεν μπορείς να “τουιτάρεις”, γιατί δεν έχει σήμα. Έχω, όμως, “τουιτάρει” ήδη πριν μπω στην αίθουσα, από το εντευκτήριο της Βουλής. Το twitter σου δίνει το πλεονέκτημα, ακόμη και όταν είσαι καλεσμένος στα Μ.Μ.Ε, να μαθαίνεις άμεσα τα σχόλια και τις παρατηρήσεις από αυτούς που σε παρακολουθούν. Πιστεύω ότι η εξέλιξη του διαδικτύου θα συντελέσει στην άνοδο της δημοκρατίας. Μειώνει την απόσταση μεταξύ των αντιπροσώπων και των πολιτών και είμαι πολύ υπέρ αυτού.
-Ποια ήταν η τελευταία φορά που εκνευριστήκατε με κάτι που σας έγραψαν;
Πριν λίγο έκανα ”block” κάποιον κύριο. Γενικά, προσπαθώ να μην το κάνω, παρά μόνο όταν κάποιος χρησιμοποιεί χυδαίες εκφράσεις. Το πρόβλημα με το twitter είναι ότι πολλοί νομίζουν πως δεν υπάρχουν όρια. Συμπεριφέρονται με αγενή τρόπο, λες και είμαστε παιδικοί φίλοι. Αυτά που ισχύουν στον κανονικό κόσμο, πρέπει να ισχύουν και στο διαδίκτυο. Δεν χαίρομαι όταν το κάνω, θεωρώ πως όταν «μπλοκάρεις» κάποιον, έχεις παραβεί τη βασική αρχή του διαδικτύου, που είναι η ελευθερία.
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa