Β. Σταμάτη:«Ή θα αποφυλακιστώ ή θα αυτοκτονήσω» [BINTEO]

-Σύμφωνα με το Star.gr ,Σε δηλώσεις της από τις φυλακές, όπου βρίσκεται, η Βίκυ Σταμάτη υποστήριξε ότι το να μην γίνει δεκτό το αίτημα αποφυλάκισης της ισούται με την… αυτοκτονία της, ενώ επανέλαβε ότι ο γιος της αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα από την απουσία της.

«Η απεργία (πείνας) επιβάρυνε την υγεία μου, με οδήγησε στο νοσοκομείο σε πλήρη κατάρρευση και πλέον διαβιώ εντός των ορίων της ψυχοσωματικής αδυναμίας με πλήρη καταβολή δυνάμεων, απουσία φυσιολογικής επικοινωνίας, κινούμενη ως υποψία αυτόνομης προσωπικότητας. 


Με λίγα λόγια, έχω γίνει ράκος ηθικό, ψυχικό, σωματικό, επιβιώνω μόνον με την ιατροφαρμακευτική αγωγή», είπε, ενώ πρόσθεσε ότι «υπήρξα ιδανικό θύμα σε συνθήκες τηλεοπτικής δημοκρατίας, ανθρωποφαγίας… Πιστεύω λοιπόν, ότι η Δικαιοσύνη σε καινούργιο αίτημα μου περί αποφυλάκισης δύναται και οφείλει ν’ απαντήσει θετικά ως ανεξάρτητη συντεταγμένη αρχή, άλλως αποφασίζει την φυσική μου εξόντωση και υπογράφει την αυτοκτονία μου»!

Όσον αφορά στον τρόπο ζωής που έκανε μέχρι σήμερα η κ. Σταμάτη τον χαρακτήρισε ως… τον τρόπο ζωής μιας μέσης Ελληνίδας με οικονομική άνεση!«

Αν ένας καλόπιστος παρατηρητής προέβαινε δειγματοληπτικά σε έρευνα των φερομένων δαπανών πολυτελούς διαβίωσής μου με αυστηρά κριτήρια θα διαπίστωνε ότι αυτές ανταποκρίνονται στον τότε τρόπο ζωής μιας μέσης Ελληνίδας, με μία στοιχειώδη οικονομική άνεση!», είπε συγκεκριμένα και πρόσθεσε ότι… «οι κατήγοροι μου, οι τηλεοπτικοί, δημοσιογραφικοί κεκράκτες, ποτέ δεν απάντησαν στο ερώτημα που προκύπτει αβίαστα και τους προκαλώ, αφού μου δίνετε την ευκαιρία, να ανατρέξουν στο «πόθεν έσχες» δεκαετίας για συζύγους διατελεσάντων πρωθυπουργών, υπουργών, μιντιαρχών, μεγαλοκατασκευαστών, εθνικών εργολάβων, εθνοπατέρων, μεγαλοδημοσιογράφων, ως και στο «πόθεν έσχες» των πάσης φύσεως τρωκτικών, εφοριών, πολεοδομιών συστήματος υγείας, και άλλων δημοσίων λειτουργών. Χαριτολογώντας βέβαια πριν τους προλάβει το ΔΝΤ.

 Αν οι κύριοι αυτοί κάνουν αυτή την έρευνα εγώ θα δεχτώ ν’ ανέβω στην γκιλοτίνα στην Πλατεία Συντάγματος». 

Τέλος, αναφερόμενη στον 5χρονο γιο της είπε ότι έχει «υποστεί παιδοψυχολογικά τραύματα  και ανεπανόρθωτη βλάβη της υγείας του. Αυτό προκύπτει και από βεβαιώσεις ειδικών. Τόσο η απουσία της μάνας, όσο και του πατέρα του, όπως και η διαβίωσή του κοντά στους υπέργηρους γονείς μου, δεν παρέχουν γι’ αυτόν καμία ασφάλεια. Από την άλλη, είναι γνωστό το πρόβλημα των οργανωμένων εγκληματικών συμμοριών στην Ελλάδα, που απαγάγουν, σκοτώνουν, ληστεύουν, αθώα θύματα ανά την Ελληνική ύπαιθρο, ακόμα και στα Αστικά κέντρα. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσεύχομαι ταπεινά συντετριμμένη γι’ αυτόν. Το μυαλό μου και η ψυχή μου, η αγάπη μου, η αύρα μου, είναι κοντά του. Μας χωρίζουν χιλιόμετρα, μας χωρίζουν όμως οι γκρίζοι θανατεροί τοίχοι μιας απάνθρωπης φυλακής». 

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί
Β. Σταμάτη«Ή θα αποφυλακιστώ ή θα αυτοκτονήσω» από tragiko-com
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa