-Μπορεί τα περισσότερα δημοσιεύματα...
να αμφιταλαντεύονται μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας για τη φετινή τουριστική σεζόν στην Ελλάδα, ωστόσο τα social media αποκαλύπτουν μια θετική εικόνα για την χώρα μας.
«Διακοπές στην Ελλάδα» είναι το θέμα για το οποίο έγινε έρευνα από την BaaS.gr στα social media κατά για τον Μάιο, προκειμένου να πάρουμε μια εικόνα για τον τουρισμό αλλά και την χώρα μας φέτος.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα έγιναν:
81.000 συζητήσεις για την Ελλάδα! Πάνω από 40.000 αφορούσαν τις εκλογές.
12.300 συζητήσεις για τουρισμό στην Ελλάδα.
15% των συζητήσεων για την Ελλάδα αφορούσαν τον τουρισμό!
3 στις 10 συζητήσεις που δεν αναφέρονταν στις εκλογές, αφορούσαν τον τουρισμό!
Οι περισσότερες αναφορές στην Ελλάδα είναι ουδέτερες και δεν εκφράζουν συναισθήματα, αλλά περιορίζονται στην παράθεση ειδήσεων που αφορούν την οικονομία μας ή τις εκλογές. Το ποσοστό των αρνητικών αναφορών είναι μεγαλύτερο από αυτό των θετικών και φυσικά αυτό δημιουργεί μια αρνητική προδιάθεση απέναντι στη χώρα μας.
Από την άλλη πλευρά, απομονώνοντας το θέμα “Τουρισμός στην Ελλάδα” βλέπουμε πιο έντονα θετικά σημάδια, αλλά δεν λείπουν κι από εδώ τα αρνητικά.
Οι θετικές αναφορές σχετίζονται, φυσικά, με τους πανέμορφους ελληνικούς προορισμούς, ενώ οι αρνητικές αναφορές εκφράζουν κυρίως φόβους για απεργίες και ταραχές.
Όσο για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, ξεχωρίζουν επτά νησιά. Σαντορίνη και Κρήτη προηγούνται στις συζητήσεις των ξένων χρηστών του διαδικτύου, ενώ ακολουθούν Ρόδος, Μύκονος και Κέρκυρα. Φυσικά γίνονται συζητήσεις και για άλλους ελληνικούς προορισμούς, αλλά σε χαμηλότερα ποσοστά.
Πάντως το ζητούμενο είναι, όπως τονίζει και η έρευνα, ότι πρέπει να ''δουλέψουμε'' περισσότερο την εικόνα και την προώθηση της χώρας μας στα κοινωνικά δίκτυα.