Λίτσα Πατέρα: «Η Ελλάδα στο ζώδιο είναι Υδροχόος»


Καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη, ήταν η αστρολόγος του ΑΝΤ1 Λίτσα Πατέρα, η οποία μίλησε για τη “ζωή” του ευρώ στην Ελλάδα, την παλιά της συνεργάτιδα Ελένη Μενεγάκη αλλά και για το πρωινό του Mega…


Για τη σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη και το ενδιαφέρον της για την αστρολογία μίλησε στην εκπομπή Movie and stars η επί χρόνια συνεργάτης της Λίτσα Πατέρα : «Η Ελένη είναι ένα περίεργο όμορφο φαινόμενο, πολύ ωραία και πολύ έξυπνη, διάβαζε πριν με γνωρίσει για τα ζώδια αλλά μαζί μου με ρωτούσε, παρακολουθούσε, εκείνη με πίεσε να γράψω το πρώτο μου βιβλίο και έμαθε περισσότερα κοντά μου.


Βλέποντας ένα ωροσκόπιο βλέπεις τον τομέα της καριέρας και έτσι όταν είχε πρωτοέρθει με ρωτούσαν πώς θα πάει, και τους έλεγα το κοριτσάκι αυτό δεν θα σταματήσει να μιλάει! Στην αρχή που ήταν λίγο διστακτική τους έλεγα περιμένετε λίγο, είναι ένα χαρισματικό παιδί, δεν βρίσκεις τόση εξυπνάδα, ομορφιά και μαγεία μαζεμένη».


Όσο για το πώς κατάφερε να παραμείνει 22 ολόκληρα χρόνια στο κανάλι του ΑΝΤ1, αναφέρει: «Κάθε δουλειά που την αγαπάς πολύ, αγωνίζεσαι να την κάνεις καλά, αυτό θα αποδώσει κάποια στιγμή. Ποτέ δεν είμαι σίγουρη για την επόμενη σεζόν, αλλά για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν είχα άγχος μέχρι τώρα. Και όσο ήμασταν με την Ελένη, η εκπομπή πήγαινε πολύ καλά και κάθε Ιούνιο λέγαμε Καλό Σεπτέμβριο τώρα τα πράγματα είναι αλλιώς...»


Τι απαντά όμως σε όσους την κατηγορούν ότι δεν τα πάει καλά με τους παρουσιαστές: «Μπορεί να έχουν δίκιο. Δηλαδή, είναι μια ψυχαγωγική καθημερινή εκπομπή που σκοπός είναι να σε κάνει να γελάσεις. Το κομμάτι όμως το δικό μου είναι κάπως διαφορετικό, πρώτα από όλα μιλάω με αποστήθιση, δεν έχω καμία σημείωση. Όταν εκείνη την ώρα εσύ πεις ένα αστείο, αποσυντονίζεται η κουβέντα, αυτό λοιπόν είναι παράπονο των τηλεθεατών. Το δικό μου το κομμάτι απαιτεί λίγη ησυχία, και αυτό είναι ίσως το παράπονο».


Τι γνώμη έχει για το Πρωινό του Mega: «Τα παιδιά είναι πολύ γλυκά και είναι πολύ ωραίο που είναι ζευγάρι. Δεν έχω κάνει τα ωροσκόπιά της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα, αλλά πιστεύω ότι αξίζουν την επιτυχία».


Τέλος, προβλέποντας τα "μελλούμενα" της Ελλάδας της οποίας το ζώδιο είναι Υδροχόος: «Η Ελλάδα είναι υδροχόος όμως κάθε αλλαγή που γίνεται είναι σημαντική, σφραγίζει έτσι και τη νέα εποχή. Εγώ πιστεύω ότι μετά τη μεταπολίτευση γεννήθηκε η νεότερη Ελλάδα και είναι λιοντάρι πρώτων ημερών. Γι'αυτό έχουμε και κάποιες πρωτιές, όπως τώρα με το ποδόσφαιρο! Αυτά που ζούμε είναι μαθήματα ζωής. Βλέπω τα γεγονότα που είναι δυσάρεστα όμως έχω μία αισιοδοξία καθώς πάντα λέγαμε ότι κάποια ώρα θα καταρρεύσουν τα δύο πολιτικοοικονομικά συστήματα παγκοσμίως και θα γεννηθεί κάτι άλλο πολύ πιο ανθρώπινο.


Με την αφθονία και την ευμάρεια δεν είχαμε χρόνο ούτε να σκεφτούμε ούτε να διαβάσουμε ούτε τίποτα. Όλα τα κόμματα δεν αντέδρασαν όσο έπρεπε, αντιδρούσαν μόνο στο πώς θα πάρουν περισσότερα. Απορώ και τώρα αν θα δουν το καλύτερο της Ελλάδας ή του κόμματός τους.


Το σύμπαν είναι ένας ζωντανός οργανισμός, κάθε πλανήτης έχει ένα αίτημα και μια δουλειά να κάνει. Βλέπουμε πολλούς πολιτικούς να πηγαίνουν φυλακή, ο Ουρανός φέρνει επανάσταση. Όλο αυτό θα κάνει συνταρακτικές αλλαγές, και πιστεύω ότι θα γκρεμιστεί το παλιό και να βγει κάτι καινούργιο».
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa