Το «Καλομοιράκι» περιμένει δίδυμα!

-Μανούλα θα γίνει σε λίγους μήνες η Καλομοίρα.


 Η 27χρονη ποπ τραγουδίστρια διανύει το δεύτερο μήνα της εγκυμοσύνης της και μάλιστα περιμένει δίδυμα!


“Πριν από λίγες εβδομάδες έμαθα ότι είμαι έγκυος και πριν από δύο μέρες έμαθα ότι περιμένω δίδυμα”, αποκάλυψε σε συνέντευξή της η Καλομοίρα στο περιοδικό «ΟΚ!».


Πως αντέδρασε όταν το έμαθε;


“Αρχίσαμε να κλαίμε με την πεθερά μου. Ήταν μεγάλο σοκ. Δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου. Η μητέρα μου, μου είχε πει πολλές φορές ότι στην οικογένειά τους υπήρχαν δίδυμα και από την πλευρά του παππού και από την πλευρά της γιαγιάς, αλλά δεν το είχα πάρει καθόλου σοβαρά”, είπε χαρακτηριστικά.


Ανέφερε επίσης ότι η εγκυμοσύνη της, έως τώρα, δεν είναι και η καλύτερη.


“Προς το παρόν όχι και την καλύτερη. Αλλά όλοι μου λένε ότι θα αλλάξει σε μερικές εβδομάδες. Μένω στο σπίτι της πεθεράς μου γιατί έχω πολλές ζαλάδες και εμετούς. Εκείνη μου μαγειρεύει και με βοηθάει πολύ. Αισθάνομαι περίεργα γιατί όλες οι μυρωδιές με πειράζουν πολύ. 


Η πεθερά μου έχει πει στο Γιώργο να μη φοράει την κολόνια του γιατί η μυρωδιά με τρελαίνει. Επίσης έχω γίνει κουραστική με τα φαγητά!


 Μια μέρα θέλω μόνο μακαρόνια χωρίς τίποτα από πάνω, την επόμενη θέλω μόνο φρεσκοκομμένες πατάτες τηγανιτές με κέτσαπ και την επόμενη πατάτες φούρνου με φέτα από πάνω. Δεν ξέρω τι να πω. Τους έχω τρελάνει λίγο όλους !”, δήλωσε.


Τέλος, στην ερώτηση πως φαντάζεται τον εαυτό της ως μαμά, απάντησε:


«Πριν μάθω ότι είναι δίδυμα τα είχα όλα προγραμματίσει στο μυαλό μου. Ήθελα να έχω το μικρό πάνω μου, να το θηλάζω… Αλλά τώρα με δύο πρέπει ξανά να τα φανταστώ όλα στο μυαλό μου. Τώρα θέλω δύο παιδικά καθισματάκια φαγητού, διπλά καροτσάκια, διπλά όλα!»
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa