Χ. Φερεντίνος: «Δεν ξέρω τι θα κάνω του χρόνου, το συμβόλαιό μου λήγει τώρα»


Στην κάμερα του κεντρικού δελτίου του STAR μίλησε ο Χρήστος Φερεντίνος για τα σενάρια που ακούγονται τον τελευταίο καιρό για το πρωινό του ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του STAR ο παρουσιαστής του χρόνου θα μείνει εκτός πρωινού, κάτι που εκείνος δεν μπορεί να διαψεύσει ή να επιβεβαιώσει, αφού ούτε και ο ίδιος ξέρει τι θα συμβεί τελικά.

«Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με το κανάλι. Το συμβόλαιό μου λήγει τώρα, δεν ξέρω τίποτε άλλο. Θα συζητήσω με το κανάλι να δούμε πρώτα τις διαθέσεις του καναλιού και θα αποφασίσω»,είπε.
Ο παρουσιαστής επέμεινε ότι τώρα πια έχει δέσει με τη Σίσσυ Χρηστίδου, αν και παραδέχθηκε ότι αυτό έγινε κάπως αργά.

«Είμαστε πολύ καλύτερα τώρα. Νιώθουμε καλύτερα ο ένας με τον άλλο κι αυτό το βλέπουμε και εκτός αέρα. Τώρα αν αυτό δεν περνάει είναι πολλοί παράγοντες, δεν εξαρτάται μόνο από τη χημεία», είπε.
Όσο για το καρφί του Β. Περρή που τους χαρακτήρισε «διεκπεραιωτικούς» του απαντά:
«Ο Βαγγέλης έχει εύστοχες παρατηρήσεις και απόψεις. Όχι διεκπεραιωτικός δεν είμαι. Ότι κάνω, το κάνω με όλη μου την καλή διάθεση. Ποτέ δεν κάνω κάτι διεκπεραιωτικά, ακόμη κι αν κάτι δεν το έχω απόλυτα το παλεύω να το βρω και πάντα δουλεύω πολύ μ’ αυτό που κάνω».
Πάντως τα σενάρια για το τι θα γίνει του χρόνου στο πρωινό του ΑΝΤ1 είναι πολλά. Οι πληροφορίες θέλουν να γίνονται προσπάθειες να… «σωθεί» η Σίσσυ Χρηστίδου, ενώ στο τραπέζι έχουν πέσει τα ονόματα της Ευγενίας Μανωλίδου και της Δούκισσας Νομικού.
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa