Σύμφωνα με δημοσίευμα της Sydney Morning Heraldη Google πρέπει να συμμορφωθεί σχετικά με υποθέσεις παραπλανητικού περιεχομένου στο πρόγραμμα AdWords.
Η υπόθεση ξεκινά το 2011 όταν οι αυστραλιανές αρχές βρήκαν ένοχη την Google για τέσσερις υποθέσεις σχετικά με το AdWords όπου οι διαφημιστές παρέπεμπαν σε δικές τους ιστοσελίδες αντί τις επίσημες που φαινόταν αρχικά.
Η Google φυσικά άσκησε έφεση στην απόφαση του δικαστηρίου αλλά σήμερα τελικά την έχασε. Τώρα, η εταιρεία πρέπει να αναπτύξει ένα πρόγραμμα συμμόρφωσης για όλους τους διαφημιστές αν και δεν έχει γίνει γνωστό τι ακριβώς θα περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα. Λογικά, η Google θα πρέπει να ελέγχει όλα τα links για την εγκυρότητά τους.
Η Google υποστηρίζει ότι δεν θα έπρεπε να είναι αυτή υπεύθυνη για τις διαφημίσεις αλλά οι ίδιοι οι διαφημιστές για το περιεχόμενο που δημοσιεύουν στο AdWords. Πάντως, το δικαστήριο σημειώνει ότι η απόφασή του είναι και ένα προειδοποιητικό μήνυμα για τις Bing, Yahoo! και άλλες εταιρείες για παρόμοιες παραπλανητικές διαφημίσεις.
[via SlashGear]
Δείτε τα Πρωτοσέλιδα των Εφημερίδων...ΕΔΩ