Καταγγελία Αναγνώστη:Cyprus airways και η αντιμετώπιση των κατοικιδίων

Έχω να κάνω μια καταγγελία για την γνωστή εταιρεία πτήσεων Cyprus airways και ελπίζω σε δημοσίευση γιατί έχει γίνει κάτι που για μένα είναι απαράδεκτο.


 Είχα κλείσει εισιτήριο για Κύπρο από όπου κατάγομαι και έχω χρόνια να κατέβω για τις γιορτές του Πάσχα, είχα δηλώσει από τον Μάρτιο ότι επιθυμώ να κατέβω με το σκυλάκι μου, μια ευγενική κοπελίτσα(δεν θυμάμαι όνομα) μου είπε ότι αν δεν υπάρχουν άλλα σκυλάκια στην πτήση δεν θα υπάρξει πρόβλημα αλλά ! να πάρω τηλ και 1-2 βδομάδες πριν για επιβεβαίωση. 


Κάλεσα λοιπόν χτες, Κυριακή και μίλησα με μια κυρία Ειρήνη Ψύλου η οποία μου είπε ότι δεν μπορώ να κατέβω με το σκυλάκι μου γιατί κατεβαίνουν πολλοί φοιτητές και υπάρχουν πολλές αποσκευές(δηλ αν εγώ είχα 5 αποσκευές θα μου άφηναν τις μισές στην Αθήνα?) ζήτησα να μιλήσω με υπεύθυνο και μου είπε ότι δεν υπάρχει κάποιος και να καλέσω σήμερα.


 κάλεσα λοιπόν σήμερα και μίλησα με μία υπεύθυνη Κα Μυρούλα η οποία δεν μου έδινε μια λογική απάντηση γιατί δεν μπορώ να κατέβω με το κατοικίδιο μου, μου έλε! γε απλά ότι δεν γίνεται, της είπα ό! τι η πτήση δεν είναι γεμάτη μετά από έρευνα στο site της εταιρείας τους και ότι υπάρχει και η εξής αναφορά στο 'ανανεωμένο' τους site -Στις περιόδους αιχμής, τα κατοικίδια μπορούν να μεταφέρονται μόνο στην ειδικά διομορφωμένη και κλιματιζόμενη καμπίνα στο χώρο αποσκευών.


 Ως περίοδοι αιχμής καθορίζονται: 1η Δεκεμβρίου μέχρι 15 Ιανουαρίου, 20 μέρες πριν και μετά το Πάσχα, 7 μέρες πριν και μετά τις Προεδρικές ή Βουλευτικές εκλογές (Της Κύπρου)- η μόνη απάντηση που έπαιρνα μετά από μία ώρα που προσπαθούσα να τους πω ότι δεν μπορώ να αφήσω το κατοικίδιο μο! υ στην Αθήνα ήταν δεν γίνεται και να το αφήσω στην Αθήνα ή σε ξενοδοχείο σκύλων ή να φύγω στις 15 του μήνα στις 7.30 το απόγευμα(τη μέρα του Πάσχα δηλαδή), τη μέρα του Πάσχα θα μπορούσα να το κατεβάσω αλλά Μεγάλη Πέμπτη όχι.


Εννοείται ότι είναι η τελευταία φορά που πετάω με την πιο αναξιόπιστη εταιρεία που έχω ταξιδέψει ποτέ και εύχομαι ότι ακούγεται για πτώχευση της συγκεκριμένης εταιρείας να είναι αλήθεια.
Δείτε τα Πρωτοσέλιδα των Εφημερίδων...ΕΔΩ
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa