Πράγματα που ποτέ δεν πρόκειτε να ακούσεις!!!!...Ποτέ όμως...!!!



«Με ενδιαφέρει πολύ να μαθαίνω πώς περνούν την καθημερινότητά τους οιReal Housewives of Athens».

«Κανείς δεν κάλυπτε τον Κατσουράνη».

«Ο Τρύφων Σαμαράς άφησε κάποια έγκυο».

«Η ΑΕΚ φέτος θα πάρει το πρωτάθλημα».

«Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι τόσο αριστερός..».

«Συμπαθώ τρελά την Ευγενία Μανωλίδου».
«Οι συμμετέχουσες του Next Top Model είναι οι αυριανοί επιστήμονες».

«Ζαρίφη πως αδυνάτισες έτσι».

«Κατάλαβα απόλυτα τι γινόταν στο Inception».

«Δεν έχω δει καμία τσόντα της Τζούλιας».

«Στο τέλος του Lost απαντήθηκαν όλες οι απορίες μου».

«Δε με πειράζει που είναι άσχημη, εμένα μου αρέσει για τον χαρακτήρα της».

«Δεν πρόσεξα το μπούστο της, γιατί χάζευα πόσο όμορφα ήταν τα παπούτσια της».

«Οι νικητές του Fame Story έχουν κάνει καριέρα».

«Το i-phone τα άξιζε τα λεφτά του τελικά».

«Μου αρέσει να βλέπω τις Οικογενειακές Ιστορίες».

«Είναι όνειρό μου να ταξιδέψω στην Αλβανία».

«Η Παπαρήγα ντύνεται πολύ μοδάτα».

«Είναι πραγματικοί stars όσοι έχουν πάρει μέρος στο Dancing with theStars».

«Δε θέλω να γιαουρτώσω τον Πάγκαλο».

«Η Βίσση διατηρείται ακόμα νέα».

«Με ενδιαφέρει πολύ η σχέση Χατζηγιάννη-Μακρυπούλιας».

«Ο Μαζωνάκης δεν είναι γκέι».

«Το δελτίο ειδήσεων του Mega είναι αντικειμενικό».

«Αυτό είναι και νόστιμο και δεν παχαίνει».

«Έκοψα πολύ εύκολα το κάπνισμα».

«Ο Σεφερλής θα ήταν πολύ καλός και σε δραματικούς ρόλους».

«Το Νησί ήταν μια πολύ ευχάριστη σειρά».

«Παρακολουθώ το δελτίο ειδήσεων του Star για να ενημερωθώ».

«Είναι πολύ γοητευτικοί οι άντρες που ασχολούνται με τα ζώδια».

«Ακούω έντεχνη μουσική για να μου ανεβάσει τη διάθεση».

«Δε βαριέμαι ποτέ την playlist των ραδιοφωνικών σταθμών».

«Η Ρούλα Κορομηλά έκανε δυναμικό comeback».

«Μου αρέσει ο Σάκης Ρουβάς κυρίως για τη φωνή και τα τραγούδια του».

«Φυσικά και ήξερα ότι ήταν μόνο 15 χρονών»…

«Μπορείς να σκύψεις σε παρακαλώ να σε βγάλω μια φωτογραφία?»

«Ποιό φωτάκι που αναβοσβήνει? Α αυτό? Τίποτα δεν είναι μωρέ, απλά μια κρυφή κάμερα, συνέχισε εσύ.»

«Όλα τα ρούχα, οι τσάντες και τα παπούτσια στο Sex and the City είναι απομιμήσεις».
«Η φίλη σου έχει πιο ωραία βυζιά».

«Αν κοιμηθείς μαζί μου, το πρωί θα σου έχω αφήσει ένα δωράκι. Τι δωράκι? 4 γραμματάκια θα σου πω. A..I..D..S»

«Θες το ένα μου νεφρό?»
«Τα τατουάζ με αστεράκια ή κινέζικα γράμματα δεν τα έχει κάνει όλος ο κόσμος».

«Ναι, εγώ έκλασα».

«Τα βιντεοπαιχνίδια είναι καλύτερα από τις γυναίκες».

«Δε γίνεται να σε παντρευτώ. Είσαι πολύ πλούσιος».

«Λατρεύω τις Δευτέρες».

«Δε φταίω εγώ, φταις εσύ».

«Σε έχω ερωτευτεί επειδή έχεις το μεγαλύτερο level στο WOW».

«Είναι πολύ γοητευτικό να μου μιλάς συνέχεια για την αγαπημένη σου ομάδα».

«Μου αρέσει πολύ που πήρες 20 κιλά».

«Η πλοκή του Sex and the City είναι απόλυτα αληθοφανής και αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας».

«Αυτό το φόρεμα είναι χάλια, τονίζει τα οπίσθιά σου και αναδεικνύει το στήθος σου. Βγάλτο.»

«Το Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα άξιζε να είναι στα Όσκαρ αντί για τον Κυνόδοντα».

«Είσαι πολύ πιο όμορφη με το μεικ-απ, το καπέλο και τα γυαλιά ηλίου».

«Το Μπρέθλες του Πανταζή είναι πολύ καλύτερο από το πρωτότυπο».

«Από τότε που έγινα μέλος μιας φοιτητικής παράταξης έχω τρελό σουξέ στις γκόμενες».

«Μόνοι μας τα φάγαμε».

«Μαγκιά είναι να κράζεις τους άλλους στα blogs αντί να πεις ό,τι έχεις να πεις μπροστά τους».

«Έχω μεγάλη αγωνία για το αν θα προλάβουν οι ράδιο αρβύλα να φτάσουν στο νούμερο ένα».

«Για τη σημερινή κυβέρνηση δεν ευθύνονται αυτοί που δεν πήγαν να ψηφίσουν».

«Το μικρό μου ανηψάκι ήθελε να γίνει σαν τον Χάρι Πότερ –γι’αυτό σκότωσα τους γονείς του και το κλείδωσα κάτω από τις σκάλες».
«Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής είναι ο Μιχάλης Ρακιντζής».

«Τα Hyundai είναι τα πιο γερά αυτοκίνητα».

«Βάζω τέρμα τη μουσική στο αυτοκίνητό μου γιατί προσπαθώ απεγνωσμένα να κάνω τους άλλους να με προσέξουν».

«Οι ανώνυμοι που trollάρουν στο internet έχουν κοινωνική ζωή».

«Μπορώ να ακούσω Κρητική μουσική παραπάνω από μία ώρα».

«Ο Βουρλιώτης είναι ράπερ».

«Αυτός ο μόδιστρος δεν είναι γκέι».
«Μπορείς να μου πεις πόση ώρα θα κάνεις να γυρίσεις σπίτι για να ξέρω αν προλαβαίνω να αυνανιστώ?»

«Μόλις πατήσαμε έναν άνθρωπο με το αμάξι. Στο είχα πει ότι την αποψινή βραδιά θα τη θυμάσαι για πάντα».

«Φιλάς πολύ καλύτερα από τη μάνα σου».

«Beetlejuice, beetlejuice, beetlejuice».

«Μου τη δίνει όταν ο γκόμενός μου είναι πιο ψηλός από μένα».

«Ποτέ δε θα βαρεθώ τις επαναλήψεις των σειρών του Χάρη Ρώμα».

«Θα ήσουν πιο ελκυστική αν μίκραινες τα βυζιά σου».

«Το Black Swan θα ήταν πολύ καλύτερο χωρίς τη λεσβιακή σκηνή».

«Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα ήταν όντως αποτελεσματικά».

«Η ελληνική οικονομία θα ανακάμψει μέσα στον επόμενο μήνα....»
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa