Πεπ Γκουαρντιόλα:"Θα προκριθούμε"


Βέβαιος ότι η Μπαρτσελόνα θα προκριθεί στον τελικό του τσάμπιονς λιγκ παρουσιάστηκε ο Πεπ Γκουαρντιόλα στην συνέντευξη Τύπου εν όψει του επαναληπτικού ημιτελικού με την Τσέλσι.
«Πιστέψτε με όταν λέω ότι θα τα καταφέρουμε την Τρίτη», τόνισε χαρακτηριστικά ο προπονητής των πρωταθλητών Ευρώπης και πρόσθεσε: «Το πιστεύω αυτό για χίλιους λόγους. Αυτοί οι παίκτες θα νικήσουν την Τσέλσι. Ξέρω ότι πολλοί εύχονται να μην τα καταφέρουμε όμως αφήστε μας να πιστεύουμε ότι θα προκριθούμε. Όλοι μας οι ημιτελικοί ήταν πολύ δύσκολοι και ξέρουμε ότι το πρώτο ματς με την Τσέλσι ήταν απογοητευτικό για εμάς, όμως δεν πρέπει να το σκεφτόμαστε αυτό. Ξέρω ότι αύριο οι ποδοσφαιριστές μου θα τα καταφέρουν γιατί γνωρίζω τι μπορούν να κάνουν. Δεν έχω καμία αμφιβολία για το αν θα είμαστε στο Μόναχο.
Δεν ξέρω αν αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας μου ως προπονητής. Πάντα αντιμετωπίζω τις προκλήσεις με αισιοδοξία γιατί έχω πίστη σε αυτήν την ομάδα και στους ποδοσφαιριστές. Όταν χάνουμε ή φέρνουμε ισοπαλία, μας πονάει για κάποιες ημέρες, όμως με την πίστη μου και την αισιοδοξία μου ξέρω ότι θα κάνουμε ότι μπορούμε.
Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Ξέρουμε ότι η Τσέλσι έχει ποιότητα και θα πρέπει να βρούμε τον τρόπο έτσι ώστε να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και να πετύχουμε γκολ. Αυτό είναι το κλειδί, να βρούμε τον δρόμο προς τα δίκτυα και να αποφύγουμε τους κινδύνους της Τσέλσι».

Πηγή: pamesports.gr


Δείτε τα Πρωτοσέλιδα των Εφημερίδων...ΕΔΩ
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa