Αγγελική Ηλίαδη:Ξέσπασε στο twiter και κατηγορεί δημόσια την δισκογραφική της εταιρεία...Δείτε τι έγραψε!!


Άστραψε και βρόντηξε μέσω Twitter η Αγγελική Ηλιάδη κατηγορώντας δημόσια την δισκογραφική της εταιρεία ότι αποφάσισε να σταματήσει το νέο της τραγούδι από τα ραδιόφωνα, χωρίς πρώτα να την ενημερώσει! Μάλιστα, η τραγουδίστρια κάνει λόγο για «συμφέροντα» και «τριπάκια»!

«Μπορείτε να ακούτε το "Μαγκιά μου"στο Ίντερνετ παιδιά. Αφού η... εταιρία μου αποφάσισε χωρίς να με ενημερώσει και εντελώς αδικαιολόγητα να σταματήσει την μετάδοση του καινούριου μου τραγουδιού από το ράδιο. Ευχαριστώ Heaven Music για το μοναδικό "management"», έγραψε η τραγουδίστρια.


Ο «χείμαρρος» Αγγελική Ηλιάδη δεν σταμάτησε μόνο στο παράπονο.Ευχαριστώντας τους συνεργάτες της για όσα έχουν δημιουργήσει μαζί μέχρι τώρα, η τραγουδίστρια συνέχισε προς τους θαυμαστές της: «σας ευχαριστώ που είστε κοντά μου δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια και μου δίνετε την αγάπη σας. Αυτό που Θέλω να τονίσω είναι το εξής: η μουσική είναι για μένα ιερή , είναι κομμάτι της ψυχής μου. Κάθε τραγούδι μου είναι κομμάτι μου. Τα αγαπώ και τα σέβομαι».

«Θέλω λοιπόν να έχω δίπλα μου ανθρώπους που σέβονται εξίσου τη μουσική και όχι άτομα που κοιτάζουν μόνο το συμφέρον τους. Εγώ σε τριπάκια δεν μπαίνω. Ό,τι έχω καταφέρει μέχρι σήμερα το ´χω καταφέρει με τον αγώνα μου με την αγάπη μου για την μουσική και έτσι θα συνεχίσω!!!», κατέληξε η Αγγελική.

Δεκάδες θαυμαστές της έχουν ταχθεί υπέρ της, ενώ, προς το παρόν, η δισκογραφική της εταιρείαδεν έχει απαντήσει σε κάποιο από τα σχόλια της τραγουδίστριας!

«Σας ευχαριστώ όλους. Είμαι απλά ένας άνθρωπος που αγωνίζομαι στη ζωή μου όπως όλοι μας, μα, πάνω απ όλα, είμαι μάνα. Έχω ένα παιδί να μεγαλώσω και δεν επιτρέπεται σε αυτή την τόσο μικρή ζωή να βάζουμε εμπόδια ο ένας στον άλλο», απάντησε η Αγγελική στα μηνύματα συμπαράστασης. 

 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa