Το ξέσπασμα της Παπαρίζου για το χαμό του πατέρα της


Η Έλενα Παπαρίζου άνοιξε την καρδιά της και μίλησε πρώτη φορά για τις συνθήκες υπό τις οποίες έφυγε από τη ζωή ο αγαπημένος της πατέρας.
Τα Χριστούγεννα του 2008, η Έλενα Παπαρίζου βρίσκεται στη σκηνή γνωστού νυχτερινού κέντρου και τραγουδά, χωρίς να γνωρίζει ότι σε λίγα λεπτά θα μάθαινε το πιο δυσάρεστο γεγονός, το θάνατο του πατέρα της. Όταν καταβαίνει από τη σκηνή μαθαίνει ότι ο πατέρας της υπέστη έμφραγμα.
«Ήταν 4:30 το πρωί. Κατεβαίνω από τη σκηνή και βλέπω τον αδελφό μου, έναν γείτονα, έναν φίλο κι έναν ψυχοθεραπευτή να με περιμένουν. Μου είπαν ότι ο πατέρας μου έπαθε έμφραγμα, άλλα όχι ότι έχει πεθάνει. Με έπιασε πανικός. Πήρα άδεια για να πάω στο Γκέτεμποργκ και στο αεροδρόμιο ο αδελφός μου, μου αποκάλυψε ότι ο πατέρας μας είναι νεκρός», λέει με δάκρυα στα μάτια η Έλενα Παπαρίζου στη σουηδική εφημερίδα «Schlager», σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso.
«Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου, τον εαυτό μου, τα πάντα. Κατέρρευσα στο πάτωμα και άρχισα να κλαίω» και ξεσπά και εναντίον των αρμοδίων υγειονομικής περίθαλψης του Γκέτεμποργκ, τους οποίους θεωρεί υπεύθυνους για το θάνατο του πατέρα της.
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η Έλενα Παπαρίζου, ο πατέρας της έπαθε έμφραγμα στην περιοχή Backa και πέθανε στα χέρια της αδελφής της, Αρετής γιατί το ασθενοφόρο καθυστέρησε να πάει 20 λεπτά.
Η οικογένειά της έστειλε ενστάσεις για την αργοπορία του ασθενοφόρου στις αρμόδιες υπηρεσίες δυστυχώς όμως απορρίφθηκαν.
«Θα ρίχνω πάντα την ευθύνη σ’ αυτούς. Δε θέλω καμία οικογένεια να αισθάνεται ότι έχει χάσει ένα άτομο χωρίς λόγο. Είναι απαίσιο!» τόνισε η Έλενα Παπαρίζου.

 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa