Είναι ανάπηρη γιατί την παρέσυρε και την καταπλάκωσε λεωφορείο!


Το δικό της καθημερινό γολγοθά αντιμετωπίζει η Δήμητρα Καραγκιοζίδου, που πριν από περίπου 1,5 χρόνο είχε τραυματιστεί σοβαρά στην προσπάθειά της να σηκώσει τις...χαλασμένες μπάρες του ΟΣΕ στην περιοχή του Νεοχωρίου στην Ξάνθη, ώστε να περάσει λεωφορείο του ΚΤΕΛ με αποτέλεσμα το διερχόμενο τρένο να συγκρουστεί με το λεωφορείο το οποίο καταπλάκωσε την άτυχη γυναίκα, αφήνοντάς την ανάπηρη.

Όπως κατήγγειλαν τότε οι κάτοικοι της περιοχής οι μπάρες του ΟΣΕ παρέμεναν κατεβασμένες διαρκώς χωρίς να περνάει τρένο με αποτέλεσμα να αναγκάζονται οι ίδιοι να τις σηκώνουν. Η Δήμητρα Καραγκιοζίδου στην προσπάθεια της να βοηθήσει λεωφορείο του ΚΤΕΛ να περάσει τις γραμμές σήκωσε τις μπάρες, αλλά εκείνη τη στιγμή διερχόμενο τρένο συγκρούστηκε με το λεωφορείο το οποίο καταπλάκωσε τη Δήμητρα.

«Αυτή τη στιγμή έχω σηκωθεί όρθια εδώ και τρεις μήνες. Ήμουν στο κρεβάτι εννιά μήνες και μετά σε αναπηρικό καροτσάκι. Έχω εφτά χειρουργεία μπροστά μου, ούτε μπορώ να ντυθώ και έχω δύο ανήλικα παιδία, τα οποία δεν μπορώ να περιποιηθώ και τα φροντίζουν πλέον άλλοι, γιατί έχω μείνει με ένα χέρι και μισό πόδι» εξιστορεί η Δήμητρα μιλώντας στο ThrakiToday και τον Ρ/Σ Ξάνθη FM100. Σήμερα, η Δήμητρα αδυνατεί να περιποιηθεί τον εαυτό της, ενώ το γεγονός πως ο άντρας της έχει μείνει άνεργος καθιστά δραματικά δύσκολη την καθημερινή επιβίωση της δικιά της και της οικογένειας της. 

«Δεν έχω εισόδημα από πουθενά, ζω με τη βοήθεια της πεθεράς μου που έχει ένα μικρό καφενείο στο χωριό και με τα πενιχρά έσοδά του ζούμε όλοι μας» αναφέρει η Δήμητρα, εξηγώντας πως «δεν θα έχω καμία σχέση με το πώς ήμουνα πριν το ατύχημα. Περιμένω στη συνέχεια να γίνω λίγο καλύτερα ώστε να μπορώ τουλάχιστον να φροντίζω τα παιδία μου και να μπορώ να φτιάχνω ένα πιάτο φαγητό».

Όπως καταγγέλλει η ίδια έχει εγκαταλειφτεί πλήρως, αδυνατεί να τα βγάλει πέρα και αγωνιά καθημερινά για το μέλλον της οικογένειάς της και το δικό της. «Τους 15μήνες που έχω πάθει το ατύχημα ουδέποτε ήρθε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ να με επισκεφτεί και να δει πως είμαι και πως τα βγάζω πέρα» σημειώνει η ίδια, η οποία διεκδικεί χρηματική αποζημίωση από το ΚΤΕΛ Ξάνθης.

Είπε η Δήμητρα Καραγκιοζίδου:
«Υπάρχουν δικαστικές υποθέσεις οι οποίες θα τη δικαιώσουνε για το εάν έχει δίκιο. Φυσικά και τη θυμόμαστε την κυρία Δήμητρα Καραγκιοζίδου» σημειώνει ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ κος Θέμης Γεωργιάδης συμπληρώνοντας πως «η κα Καραγκιοζίδου ζητάει από εμάς 500.000 ευρώ χωρίς να έρθει να συζητήσει μαζί μας. Δεν μπορώ από το τηλέφωνο να σας πω ποιος ευθύνεται, αλλά δεν κάνουμε ευθεία επίθεση στο ΚΤΕΛ και ζητάμε 500.000 ευρώ. Την κίνηση αυτή, το να σηκώνει τις μπάρες, την έκανε συνέχεια για να πηγαίνει στο σπίτι της, θα έπρεπε να στραφεί κατά του ΟΣΕ όχι κατά του ΚΤΕΛ».

Παράλληλα ο ίδιος αναφέρει πως το πρόβλημα με τις χαλασμένες μπάρες του ΟΣΕ στην περιοχή είναι διαρκές αποτελώντας κίνδυνο θάνατο για τους κατοίκους της περιοχής. «Συνέχεια είναι χαλασμένες οι μπάρες και έχουμε συνέχεια τα ίδια προβλήματα, είναι κίνδυνος θάνατος εκεί πάνω η περιοχή» προσθέτει ο κος Γεωργιάδης.

 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa