Ο Τόνυ Μαυρίδης για πρώτη φορά μιλάει για την Παπαρίζου και....αποκαλύπτει!!


Για την σχέση του με την Έλενα Παπαρίζου μίλησε πρώτη φορά ο Τόνυ Μαυρίδης. Ο πρώην σύντροφος της τραγουδίστριας, ξεσπά και λέει τα πράγματα από τη δική του πλευρά:
«Εμένα το επάγγελμα μου δεν είναι μάνατζερ. Εγώ έγινα μάνατζερ για την Έλενα. Η δουλειά μου και αυτό που έχω σπουδάσει είναι ενορχηστρωτής-παραγωγός. Αυτό που κάνω μέχρι σήμερα κι αγαπάω περισσότερο απ΄όλα!»
Όπως λέει, ακόμα και χωρίς εκείνον, η Έλενα θα τα είχε καταφέρει:
«Το ταλέντο της είναι αναμφισβήτητο. Αλλά χωρίς εμένα στο πλευρό της, δεν θα ήταν καλά ψυχολογικά. Φοβάμαι ότι χωρίς εμένα στην Ελλάδα θα την τρώγανε… Η νύχτα δεν είναι πλάκα».
Γιατί χώρισαν όμως;
«Δεν υπήρξε ουσιαστικός λόγος, ούτε δεύτερα και τρίτα πρόσωπα. Ο καταλύτης της σχέσης μας ήταν η ρουτίνα. Χάσαμε την επαφή μας, τη σχέση μας κάποια στιγμή… δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν…»
Η δικαστική διαμάχη μεταξύ τους:
«Με τον δικηγόρο μου, εξαντλούμε κάθε προσπάθεια συνεννόησης με την Έλενα. Μέχρι σήμερα όμως δεν δείχνει ν΄ανταποκρίνεται. Αρνείται να μας συναντήσει και στέλνει εξώδικα αν΄αυτού. Φαντάσου τι θα γίνει όταν της προτείνω και λύσεις. Θα εξαφανιστεί; δεν περίμενα μια τέτοια στάση. Πάντως είμαι αποφασισμένος για όλα!»
Τι τον εξαγρίωσε στην πρώην σύντροφο του;
«Το γεγονός ότι με πήρε τηλέφωνο για να μου πει ότι θέλει να πάρει τα μηχανήματα από το studio μου για να τα πουλήσει. Αυτά είναι η δουλειά μου, το ψωμί μου, ο λόγος που υπάρχω!»
Τι απαντά σε όσους τον κατηγορούν πως ζούσε από τα λεφτά της;
«Δεν ντρέπονται λίγo; Δεν ήμουν ο μάνατζερ που ζούσε από τα λεφτά της. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να βρίσκομαι πάντα δίπλα της και να την προστατεύω. Άλλοι την κακομεταχειρίστηκαν μετατρέποντας την σ΄ένα πιόνι…»
Πόσο στεναχωρημένος είναι από την όλη κατάσταση;
«Πάρα πολύ. Ύστερα από 12 χρόνια σχέσης, μπορώ να πω πως αυτός που ξέρει καλύτερα την Έλενα απ΄όλους είμαι εγώ. Ούτε καν οι δικοί της την γνωρίζουν καλύτερα από εμένα, γιατί εγώ την πήρα 17 ετών. Μεγάλωσε δίπλα μου και με έβλεπε ως φίλο, άντρα, αδελφό και πατέρα της!»
Και καταλήγει, πως απ΄όλα όσα έζησε μαζί της, κρατάει «όλα τα καλά. Ποτέ δεν θα πάψω να την αγαπάω ως άνθρωπο. Είναι ένα κομμάτι της ζωής μου που δεν χάνεται ποτέ. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για εκείνη…»
Πηγή: People

Δείτε τα Πρωτοσέλιδα των Εφημερίδων...ΕΔΩ
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa