Φεύγει απο τον Παναθηναικό ο Ζεσουάλδο Φερέιρα..;


Η κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο και στον Παναθηναϊκό έχει απογοητεύσει τον Ζεσουάλδο Φερέιρα, ο οποίος όπως εκμυστηρεύτηκε σε συμπατριώτη του δύσκολα θα μείνει στην χώρα μας.

Όπως αποκαλύπτει η «Real Sports», ο Πορτογάλος τεχνικός είχε συνομιλία με δημοσιογράφο από την πατρίδα του και του εκμυστηρεύτηκε ότι δεν θα παραμείνει στον πράσινο πάγκο. «Είμαστε πολύ καιρό χωρίς διοίκηση κι αυτό δεν είναι καλό. Είχαμε και έχουμε πολλά προβλήματα. Δεν βλέπω κάτι αισιόδοξο για τον σύλλογο, δεν βλέπω να αλλάζει κάτι. Πως, λοιπόν, να μείνω εγώ ή οι παίκτες; Είμαστε όλοι δυσαρεστημένοι και απογοητευμένοι. Λυπάμαι, αλλά δεν βλέπω κάτι ενθαρρυντικό που θα με κρατήσει στον Παναθηναϊκό».

Όσο για τα επεισόδια στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ο Φερέιρα ανέφερε: «Δεν καταλαβαίνω τους οπαδούς που κάνουν επεισόδια. Στην Ελλάδα έχω δει τόσα επεισόδια, όσα δεν έχω αντικρίσει ποτέ σε όλη μου την καριέρα. Αν δεν αλλάξει αυτό, δεν θα πάει μπροστά το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Τέλος για το ελληνικό ποδόσφαιρο, συμπλήρωσε: «Δεν είναι εύκολο να πάρεις το πρωτάθλημα στην Ελλάδα. Ο Ολυμπιακός είναι μια ισχυρή ομάδα, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Κανένας προπονητής στον κόσμο δεν έχει πάθει αυτό που έπαθα εγώ, δηλαδή να έχει δώσει τόσο πολλούς αγώνες κεκλεισμένων των θυρών, ίσως επτά ή οκτώ». 

Δείτε τα Πρωτοσέλιδα των Εφημερίδων...ΕΔΩ
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa