Κρυσταλλία:«Μου αρέσει να προκαλώ»....σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Downtown.

«Μου αρέσει να προκαλώ» αποκαλύπτει η Κρυσταλλία σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Downtown.


 Η νεαρή ποπ τραγουδίστρια μιλάει για το όνομά της, τα τραγούδια της αλλά και τον έρωτα.



«Το όνομά μου είναι το όνομα της γιαγιάς μου. Σε πολλούς κάνει εντύπωση αυτό το όνομα – επειδή είναι ιδιαίτερο και όταν το πρωτοακούσεις, σου μένει στο αφτί. Όταν ήμουν μικρή δεν μου άρεσε πάρα πολύ, ακριβώς επειδή ήταν ξεχωριστό όνομα και δεν το καταλάβαινα» λέει η Κρυσταλλία ενώ αποκαλύπτει ότι ήταν αγοροκόριτσο. «Ήμουν το κλασικό αγοροκόριτσο. Έπαιζα ποδόσφαιρο και μπάσκετ στην αυλή του σχολείου, πήγαινα στα γήπεδα για να δω τον Ολυμπιακό, δεν δίσταζα να μπλεχτώ σε καβγάδες αλλά όταν πήγαινα σπίτι, ασχολιόμουν με την τεράστια συλλογή Barbie που είχα...»



Όσο για το εάν της αρέσει να τραβάει τα βλέμματα με την εμφάνισή της και να προκαλεί η Κρυσταλλία απαντά: «Ναι, μου αρέσει να προκαλώ, όμως όχι στο επίπεδο που θα ξεφύγουν τα πράγματα και θα χάσω την αξιοπρέπειά μου. Γενικά μου αρέσουν οι αλλαγές στην εικόνα μου και τις τολμώ συχνά....»
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa