Έπιασε τη μητέρα του με τον φίλο του και… κάλεσε την αστυνομία!


«Εκεί ακριβώς μωρό μου». Αυτό άκουσε ο 14χρονος γιός της Τέρι Μετζατέστα μπαίνοντας στο δωμάτιο της 34χρονης μητέρας του και βλέποντας την να απολαμβάνει τη συντροφιά του 15χρoνου φίλου του!

Σοκαρισμένος, ο ανήλικος ανέφερε το περιστατικό στους δασκάλους του σχολείου του (!), με αποτέλεσμα να ενημερωθεί η αστυνομία και να συλλάβει την Τέρι Μετζατέστα, η οποία κατηγορείται -μεταξύ άλλων- για αποπλάνηση ανηλίκου.

Η ίδια ισχυρίστηκε ότι όχι μόνο δεν αποπλάνησε τον 15χρονο αλλά αντίθετα ότι… έπεσε και θύμα βιασμού από τον φίλο του παιδιού της. Ο 14χρονος γιός της, ωστόσο, ήταν ξεκάθαρος στην αστυνομία, καρφώνοντας τη μητέρα του: «Εγώ την είδα να το απολαμβάνει και να του λέει “εκεί ακριβώς μωρό μου”»!

Και να ήταν μόνο αυτό; Μετά την έρευνα της αστυνομίας και τις καταθέσεις και από τους τρεις τους, η Τέρι Μετζατέστα απέκτησε και άλλη μία κατηγορία εις βάρος της αφού αποδείχθηκε ότι είχε «ποτίσει» με χασίς και αλκόολ τα δύο ανήλικα αγόρια! Ο γιός της, μάλιστα, είχε λιποθυμήσει στο δωμάτιο για 2 ώρες πριν συνέλθει και δει τα… κατορθώματα της μητέρας του!

Ο 15χρονος εραστής, από την άλλη, ήταν σύντομος αλλά ουσιαστικός στην κατάθεσή του για την 34χρονη. «Αφού μας έδωσε ναρκωτικά και αλκοόλ και ο γιος της έπεσε ξερός, μου πρότεινε να μου κάνει στοματικό έρωτα» τόνισε στην αστυνομία το ανήλικο αγόρι. «Εγώ φυσικά δέχτηκα» συμπλήρωσε…!

 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa