Θανατηφόρες ατάκες για καμάκι...

Να μερικές ατάκες που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες:
















  • Μήπως είσαι κουρασμένη; Ερχόσουν στο μυαλό μου όλη μέρα.
  • Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιό μου.
  • Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;
  • Αν ήμασταν σκιουράκια θα έβαζα ένα φουντούκι στην τρύπα σου.
  • Αυτό το φόρεμα φαίνεται σπουδαίο επάνω σου! Επίσης και εγώ επάνω σου καλά θα έδειχνα!
  • Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!
  • Θες να κάνουμε μαθηματικά; Θα προσθέσουμε εμένα και σένα, θα αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!
  • Ξέρεις τι μου αρέσει γύρω από σένα; Τα χέρια μου!
  • Είμαι δωρητής οργάνων σώματος, μήπως σου χρειάζεται τίποτα;
  • Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα
  • Α, ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας
  • Μήπως έχεις τηλεκάρτα; θέλω να πάρω την μητέρα μου και να τις πω ότι μόλις τώρα βρήκα την γυναίκα των ονείρων μου
  • Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου
  • Μοίαζεις με την τρίτη γυναίκα μου, τι; πόσες φορές παντρεύτηκα; Δύο
  • Λέγομαι και "καφές" γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα
  • Ο πληθωρισμός δεν είναι το μόνο πράγμα που σηκώνεται εδω πέρα
  • Έχω και μια ρομαντική πλευρά. Πάμε στο δωματιό μου να δούμε αν θα την βρεις;
  • Μήπως λέγεσαι "Gillette"; Γιατί; μα είσαι ό,τι καλύτερο για τον άνδρα!
  • Έχασα το πάνινο αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;
  • Bond. James Bond
  • Το χρώμα των μαλλιών σου ταιριάζει τέλεια με το χρώμα στο μαξιλάρι μου.
  • Μήπως είσαι ο διακόπτης μου; μόλις σε βλέπω, με ανάβεις!
  • Μου φαίνεσαι γνωστή, εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρά μου;
  • Πότε πρέπει να επιστρέψεις στον Παράδεισο;
  • Είσαι πολύ όμορφη, μήπως ξέρεις να μαγειρεύεις και να σιδερώνεις;
  • Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!
  • Είμαι καινούργιος στην πόλη, μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για να βρω το σπίτι σου;
  • Μήπως έχεις το τηλέφωνο ενός ψυχολόγου, γιατί τρελάθηκα μαζί σου.
Προσοχή: χρησιμοποιήστε τις ατάκες αυτές μόνο σε περίπτωση που είστε απελπισμένοι και ψάχνετε μια απελπισμένη μήπως και σας κάτσει


Πηγή:.funtastikos.com/
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa