Ελένη Ράντου: Απαντάει στις απειλές

Η Ελένη Ράντου δέχθηκε απειλητικά μηνύματα, επειδή λειτουργούσε το θέατρό της στις απεργιακές κινητοποιήσεις και αισθάνθηκε την ανάγκη να απαντήσει:
«Μα είναι δυνατόν να μου λένε "αν δεν συμφωνήσεις, θα απομονωθείς και θα τιμωρηθείς από το λαό;". 

Πού ζούμε; Δηλαδή τι; Να κάτσω σπίτι μου να με τρομοκρατούν από την τηλεόραση οι εντεταλμένοι; Να μην μιλάω για όσα συμβαίνουν, να μη μοιράζομαι το φόβο και την αγωνία μου; Ε, λοιπόν, στην επόμενη απεργία, επειδή δε θέλω να κάνω κάτι ουσιαστικό, θα είμαστε στο θέατρο και θα παίζουμε δωρεάν για τους ανέργους. 


Έτσι μου έχει μάθει εμένα το θέατρο, να αντιστέκομαι, όχι να υποκύπτω σε εκβιασμούς και ταπεινώσεις πολιτικών, εργατοπατέρων, ευρωπαραγόντων και λοιπών καταπιεστών».

ΠΗΓΗ: Realnews
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa