Ποια πασίγνωστη τραγουδίστρια δήλωσε ότι έφτιαξε η δουλειά της μόλις χώρισε; Τι είπε για το χωρισμό της;


Ο χωρισμός μου με πόνεσε πολύ παραδέχεται η Ελένη Φουρέιρα , που εδώ και έναν μήνα είναι μόνη της. 

Η καλλίγραμμη τραγουδίστρια Ελένη Φουρέιρα σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό αναφερόταν στον χωρισμό της από τον Δημήτρη Γούτο. Η ίδια αποκαλύπτει τις αιτίες που έφεραν τη ρήξη στη σχέση της, ενώ δεν φοβάται να πει πως της κόστισε αρκετά. 

Πώς θα μπορούσα να βγω αλώβητη από αυτή την ιστορία και να μην πονέσω; Έζησα τόσα πράγματα με αυτόν τον άνθρωπο. Παρ όλα αυτά ένας χωρισμός δεν σημαίνει και κάτι στα ουσιαστικά συναισθήματα που έχεις αισθανθεί αναφέρει η Ελένη Φουρέιρα στη συνέντευξή της και εξηγεί τους λόγους που έκαναν το ζευγάρι να βάλει τέλος στο love story. 


Ας πούμε ότι έφταιξε η δουλειά μου, η οποία είναι πολύ δύσκολη. Οταν είσαι σε δημιουργική φάση, ρίχνεις όλο το βάρος σε αυτό το κομμάτι, με αποτέλεσμα να αφήνεις λίγο κάποιο άλλο.


 Πρέπει να δημιουργήσω. Η δουλειά μου είναι το παν για εμένα, αλλά σε ό,τι κι αν επιλέξουμε υπάρχει και το αντίστοιχο κόστος λέει και προσθέτει: Στη σχέση μας υπήρχαν on και οff. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν ήθελα να μιλάω δημόσια γι αυτήν είπε η Ελένη Φουρέιρα. 

Πάντως το πρώην ζευγάρι διατηρεί φιλικές σχέσεις: Ποτέ δεν τσακώνομαι με τους πρώην μου. Πάντα χωρίζουμε φιλικά και συνειδητοποιημένα 

fimes
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa