Σίσσυ Χρηστίδου:« Το σεξ είναι πολύ σημαντικό σε μία σχέση... »

Οι φήμες το τελευταίο διάστημα που μιλούν για κρίση στη σχέση της με το σύζυγό της Θοδωρή Μαραντίνη πυκνώνουν. Εκείνη όμως κρατάει κλειστά τα αφτιά της και δίνει τις δικές της απαντήσεις.


 Η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε στο περιοδικό GLAM για τη συνεργασία της με τον Χρήστο Φερεντίνο, για τη σχέση της με τον άντρα της, τις φήμες για το γάμο της ενώ αποκάλυψε ότι βλέπει τον εαυτό της ως...της Miss Piggy από το Mappet Show

Έξι χρόνια μετά, πώς είναι η σχέση της με τον Θοδωρή Μαραντίνη;«Πιο ουσιαστική, γεμάτη με περισσότερη αγάπη. Είναι ο άνθρωπός μου. Δεν έχουμε απλά μια σχέση, είμαστε οικογένεια. Αυτό για μένα είναι ο καλύτερος από όλους τους θεσμούς. Όλα τα υπόλοιπα στη ζωή μου έρχονται μετά.¨»

Για τις φήμες ότι ο γάμος της περνάει κρίση...«Έλα, μωρέ τώρα. Δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούω. Το μόνο που με στεναχωρεί είναι η διαδικασία στην οποία μπαίνουν οι γονείς και οι φίλοι μας, να αναρωτιούνται ή να ανησυχούν. Και φυσικά το γεγονός ότι το παιδί μας πάει πια σχολείο και μπορεί να ακούσει κάτι τόσο ανυπόστατο κι εγώ πρέπει αν το βάλω σε μια διαδικασία τόσο περιττή.»

Αν ήταν καρτούν...«Δεν θα ήμουν καρτούν, αλλά μάπετ. Η Μις Πίγκι! Αγαπώ τις καμπύλες μου και έχω τέλειους φίλους!»

Πόσο σημαντικό είναι το σεξ και το πάθος σε μια σχέση;«Το σεξ είναι πάρα πολύ σημαντικό και το πάθος επίσης. Πιστεύω πως το κάθε ζευγάρι, μέσα από αυτές τις στιγμές έντονου πάθους, κρατάει τη σχέση του ζωντανή. Πολλές φορές η καθημερινότητα είναι δύσκολη, αλλά αυτές οι στιγμές μπορούν να είναι η δύναμή του.»

Ο τίτλος της ζωής της αυτή τη στιγμή...«Η ευτυχία χωράει σε τέσσερις τοίχους.»
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa