Ποια παρουσιάστρια πήγαν να σκοτώσουν μέσα στο σπίτι της; «Ήρθαν με όπλα και με απείλησαν», λέει

Για τις πολύ δύσκολες στιγμές που έζησε τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Σουηδία, μίλησε η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου στην «Espresso».

Σε μια χειμαρρώδη συνέντευξη, αποκάλυψε πως κάποτε κινδύνεψε η ζωή της, μόνο και μόνο επειδή ήταν… Ελληνίδα!

«Στη Σουηδία ήρθαν με όπλα στο σπίτι μου. Ήθελαν να με σκοτώσουν οι ναζί, επειδή είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα. Μια ζωή με κυνηγάνε. Ακόμα και τώρα λένε “να φύγεις στην Ελλάδα. Δεν έχεις δουλειά εδώ”. Επίσης έχω δεχθεί ρατσισμό επειδή ήμουν από την εργατική τάξη και καταγόμουν από φτωχή οικογένεια».

Και στην Αθήνα όμως όταν ήρθε για την Eurovision του 2006, δεν τα βρήκε ευκολότερα τα πράγματα:

«Δέχθηκα… κανονικό πόλεμο. Ήταν πάρα πολύ δύσκολες οι συνθήκες επιβίωσης, επειδή δεν είχα επαφές, γνωριμίες, ανθρώπους να με υπερασπιστούν. Δεν είχα κανέναν».

Άλλωστε όπως λέει, «στην Ελλάδα υπάρχει μια περίεργη κουλτούρα: προσεγγίζουν πάντοτε τους κερδισμένους και τους νικητές. Όταν ανακάλυψαν πως δεν είχα κάτι να τους προσφέρω, δεν με πήραν ούτε τηλέφωνο να μου πουν καλό ταξίδι!»

Στη συνέχεια, εξηγεί και το λόγο που δεν παντρεύτηκε: «δεν πίστεψα ποτέ ότι θα με σώσει ένας άντρας. Εγώ έχω σώσει πολλούς. Εμένα δεν με έχει σώσει κανένας!»

Αυτό που λείπει πλέον από τη ζωή της, είναι «ένας μεγάλος έρωτας», ενώ πλέον συνεχίζει να δουλεύει κανονικά στη Σουηδία, όπου επέστρεψε ξανά στα τηλεοπτικά κάνοντας ντοκιμαντέρ στα οποία ουκ ολίγες φορές έχει υπερασπιστεί τη χώρα μας!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa