Ποια γνωστή παρουσιάστρια ξέσπασε σε κλάματα μαζί με τον καλεσμένο της ζωντανά στον αέρα;; Δείτε το Βίντεο!!!


Με μαύρο δάκρυ έκανε σήμερα την εκπομπή της η Δέσποινα Καμπούρη, αφού δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί και ξέσπασε σε κλάματα onair παρέα με τον καλεσμένο της Θ. Βισκαδουράκη.

Αφορμή στάθηκε η πολύ συγκινητική διαφήμιση που έχει σπάσει κάθε ρεκόρ στα διαδίκτυο με τον κωφάλαλο πατέρα που κάνει τα πάντα για να σώσει την κόρη του. Η Δέσποινα που είναι φρέσκια μαμά και έχει γίνει ευσυγκίνητη δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί, ενώ ο Θανάσης Βισκαδουράκης που γνωρίζει καλά τι πάει να πει να έχει κωφάλαλους γονείς, ταυτίστηκε πάρα πολύ με τη διαφήμιση.

Όμως το κλίμα είχε βαρύνει από πολύ πριν, όταν ο ηθοποιός εξιστόρησε στην παρουσιάστρια την δύσκολη παιδική ηλικία που έζησε.

«Τη γειτονιά μου τη γνώρισα μετά τα 18 μου, όταν έφυγα από το ορφανοτροφείο και μου έδωσαν οι καλόγριες το χαρτί  ότι είμαι γέννημα θρέμμα Αθηναίος. Εγώ δεν γνώριζα καν ποια είναι η διεύθυνση του σπιτιού μου, αλλά εγώ τις δυσκολίες δεν τις έπαιρνα μέσα μου γι’ αυτό είμαι φύση και θέση αισιόδοξος άνθρωπος», είπε ο ηθοποιός ξεκινώντας την εξιστόρηση της ζωής του.

Ο Θανάσης είχε δύο κωφάλαλους γονείς που έκαναν πέντε παιδιά. Τα δύο μάλιστα από τα πέντε είναι κι αυτά κωφάλαλα, ενώ ο ίδιος μεγάλωσε χωρίς να γνωρίζει τίποτα για την οικογένειά του σε ένα ορφανοτροφείο.

Στα 18 του λοιπόν εκείνος φεύγει από το ορφανοτροφείο και ανακαλύπτει ότι δεν υπάρχει κανείς για να τον περιμένει.

«Η ζωή δεν είναι κινηματογράφος. Δεν με περίμενε κανένας. Έχω περιπλανηθεί μέχρι τώρα. Από μικρό παιδί ζούσα στην κρίση και παραμένω μέσα στην κρίση», είπε.

Μάλιστα τόνισε ο ίδιος αισθάνεται τυχερός γιατί γνώρισε ανθρώπους που τον βοήθησαν, δίνοντάς του πράγματα που οι ίδιοι μπορεί να μην χρειάζονταν, αλλά για εκείνον ήταν σημαντικά. Έναν καναπέ, ένα κρεβάτι, ένα πλυντήριο. Όλα δανεικά.

«Εγώ μέχρι τα 30 μου ζούσα στα υπόγεια. Πίστεψέ με και πολύ ωραίες γυναίκες είχα στο κρεβάτι μου και πολύ ωραία ζωή πέρασα, απλώς δεν πέρασα τη ζωή που θα πέρναγαν κάποιοι άλλοι», είπε, τονίζοντας ότι πάντα στη ζωή του δούλευε πάρα πολύ γιατί δεν είχε κανέναν να τον βοηθήσει.

«Εγώ δεν είχα βοήθεια από πουθενά. Ούτε από την οικογένειά μου, ούτε από τα αδέλφια μου, ούτε από κανένα. Γι’ αυτό λέω ότι πάντα υπάρχουν λύσεις στις δυσκολίες της ζωής για όλους μας», είπε.

Ο Θανάσης Βισκαδουράκης παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον, ακόμα και αυτήν τη δύσκολη στιγμή για όλους μας. Ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει στέρηση, τι σημαίνει εγκατάλειψη, τι σημαίνει φτώχεια και είναι το ζωντανό παράδειγμα ότι πάντα υπάρχει λύση.

Ο ίδιος τονίζει ότι δεν είναι τα υλικά αγαθά η ουσία της ζωής.

«Πρέπει να ευχαριστούμε τον Θεό που είμαστε υγιείς, που είμαστε καλά. Δεν πειράζει που χάσαμε τα υλικά αγαθά. Δεν μου λέει τίποτα. Κι ένα πιάτο ρύζι να μου δώσεις είμαι πολύ ευχαριστημένος. Κι ένα σκέτο μακαρόνι, όπως έτρωγα για πολλά χρόνια. Δε μου λένε τίποτα οι πολυτέλειες. Δεν μου έκαναν ποτέ εντύπωση τα υλικά αγαθά και γι’ αυτό δεν τα ζήλεψα», τόνισε.

Δείτε το video…




Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa