Ρία Αντωνίου: «οι Ιταλοί φλερτάρουν περισσότερο από τους Έλληνες»


Για το φλερτ των Ιταλών, το ενδεχόμενο να αποκτήσει οικογένεια, τα νέα τηλεοπτικά της σχέδια και το «Dancing With The Stars» μιλάει η Ρία Αντωνίου και φωτογραφίζεται μαζί με τον κριτή του σόου, Γκιγιέρμο Μαριότο.

«Οι Ιταλοί φλερτάρουν περισσότερο, θαυμάζουν το γυναικείο φύλο και αυτό είναι κάτι που το επιδεικνύουν με κάθε ευκαιρία και πάντα με πολύ ευγενικό τρόπο. Ειδικά εμάς τις Ελληνίδες, απ’ ότι μου λένε, μας έχουν σε μεγάλη εκτίμηση. 

Αντιμετωπίζουν τις γυναίκες με λατρεία και κάνουν σαν μικρά παιδιά και είναι αμήχανοι όταν είναι μπροστά σε κάποια που τους αρέσει», λέει η Ρία στο περιοδικό «Hello».

Ξεκαθαρίζοντας πως δεν «τρέχει» τίποτα μεταξύ εκείνης και του συμπαίκτη της στο «Dancing», του γνωστού ποδοσφαιριστή Βιερί, όπως γράφουν ιταλικά δημοσιεύματα, το ξανθό μοντέλο τονίζει πως ο γάμος και η οικογένεια δεν είναι στα άμεσα σχέδια της.


«Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετέχω στο σόου… Στην αρχή αισθανόμουν λίγο μουδιασμένη, αλλά σιγά – σιγά το μούδιασμα μου έφυγε και εμφανίστηκε το μικρόβιο του ανταγωνισμού. Είμαι περίεργη να δω μέχρι πού θα φτάσω και δεν σας κρύβω ότι επιθυμών να πάω στον τελικό», λέει η Ρία για την συμμετοχή της στο ιταλικό «Dancing».

Παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό και το «θάψιμο» από την κριτική επιτροπή, το μοντέλο έχει καταφέρει να παραμείνει στο σόου: «δεν ξέρω γιατί με στηρίζει το κοινό έναντι των εγχώριων σταρ… Νομίζω με στηρίζει επειδή του αρέσει ο τρόπος που χορεύω, αλλά και το πώς αντιμετωπίζω τα επιθετικά σχόλια της κριτικής επιτροπής», επισημαίνει η ίδια.


Αυστηρότερο όλων θεωρεί τον Έβαν Τζατζερόνι, ενώ αγαπημένος της είναι οΓκιγιέρμο Μαριότο. Μάλιστα, ο Μαριότο λέει στο περιοδικό ότι «η χάρη, η αθωότητα και το σώμα της Ρίας έχουν κερδίσει το ιταλικό κοινό. Με κάποιο τρόπο, το πρόσωπό της θυμίζει στους Ιταλούς την Μελίνα Μερκούρη»!

«Το μόντελινγκ δεν ήταν ποτέ στα σχέδιά μου. Δεν το κυνήγησα ιδιαίτερα γιατί δεν μου αρέσει. Οι φωτογραφήσεις και τα διαφημιστικά που έχω κάνει ήταν για βιοποριστικούς λόγους», αναφέρει σε άλλο σημείο της συνέντευξης το μοντέλο και δεν κρύβει πως έχει επαφές με κανάλια και παραγωγούς στη Ρώμη.


 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa