Κοκκίνου:«Δεν είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος αυτή την περίοδο»


Με απόλυτη ειλικρίνεια η Έλλη Κοκκίνου παραδέχεται ότι ναι, την ενοχλεί ο κόσμος, που δεν την σέβεται και την βγάζει φωτογραφίες στον δρόμο στερώντας της το δικαίωμα να χαρεί ακόμα και τον έρωτα της.

«Όταν κάποιος είναι αναγνωρίσιμος πρέπει να δεχτεί το αντίτιμο της επωνυμίας του. Το έχω δεχτεί. Στα δυσάρεστα σε πειράζει, στα ευχάριστα δεν σε πειράζει τόσο, αν και θέλεις διακριτικότητα, την οποία δεν μπορείς να έχεις. Κοστίζει όλο αυτό. Κοστίζει να μην μπορείς να χαρείς έναν έρωτα, να μη χαίρεσαι προσωπικές σου στιγμές στον δρόμο, κοστίζει να μην είσαι τόσο αυθόρμητος», λέει  στην Realnews και εξηγεί «Ο φωτογράφος κάνει την δουλειά του. Θεωρώ μεγάλη ασέβεια όταν το κάνει ο κόσμος, χωρίς ίχνος διακριτικότητας. Είναι παραβίαση της προσωπικής ζωής και έλλειψη παιδείας».

Η τραγουδίστρια, που αυτό τον καιρό εμφανίζεται με τον Νίκο Οικονομόπουλο και την Δέσποινα Βανδή, θυμάται ότι έχει χρειαστεί να σβήσει φωτογραφίες από μια κυρία, η οποία την έβγαζε με το παιδί της. Όπως εξηγεί τόσο η ίδια, όσο και ο πρώην σύζυγος της δεν θέλουν να φαίνεται το πρόσωπο του παιδιού.

Όσον αφορά τα προσωπικά της αφήνει να εννοηθεί ότι είναι καλά με τον άνθρωπο της, όμως ξεκαθαρίζει ότι δεν θέλει να κάνει δηλώσεις τύπου «είμαι ερωτευμένη».

Είσαι ευτυχισμένη;, την ρωτάει η δημοσιογράφος. «Περνάω περίεργες στιγμές. Στιγμές ευτυχίας, αυτή την περίοδο ζω με το παιδί μου. Δεν έχει ιδέα ο κόσμος για το τι μπορεί να περνάω εγώ. Αλίμονο αν είχα κακή διάθεση και την παρουσίαζα, δεν θα ήμουν επαγγελματίας. Ζω κάποιες ευτυχισμένες στιγμές, δεν ζω μια ευτυχισμένη ζωή. Μακάρι να την ζούσα και δεν θα το έκρυβα, αλλά αυτή την περίοδο δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος».

Σε ερώτηση για το αν θα έκανε δεύτερο παιδί η Έλλη απαντά: «Προτιμώ να έχει ένα παιδί και να το ζω αξιοπρεπώς, να του παρέχω τις καθημερινές του ανάγκες έτσι όπως θέλω, παρά να έχω δύο παιδιά και να υπάρχει στέρηση. Αν στο μέλλον κάτι αλλάξει και με παίρνει και ηλικιακά με τον άνθρωπο που θα είμαι δίπλα… Γιατί δεν θα ήθελα να χωρίσω με τον επόμενο με τον οποίο θα έχω παιδί».

Η Έλλη Κοκκίνου αναφέρεται ακόμα στον συνθέτη της, τον Φοίβο και δηλώνει ότι νιώθει σιγουριά και ασφάλεια μαζί του, ενώ  μιλάει και για την Δέσποινα Βανδή με την οποία, όπως λέει δεν είναι καθόλου δύσκολο να συνεργάζεται κάποιος. 

«Η Δέσποινα είναι μεγαλύτερο όνομα από μένα, έχει κάνει περισσότερα πράγματα, μέχρι και επιτυχία στο εξωτερικό… Η Δέσποινα δεν έχει ανασφάλειες, μου λέει την γνώμη της και θα προσπαθήσει να με αναδείξει, αν μπορεί. Όπως και εγώ, γνωρίζοντας ποια είμαι και τι έχω κάνει, δεν έχω καμία ανασφάλεια να είμαι δίπλα της. Χαίρομαι να είμαι μαζί της και το ψάχναμε αρκετά χρόνια για να συνεργαστούμε».

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa