Παραιτήθηκε ο Αυστραλός υπουργός Εξωτερικών


Την παραίτησή του από τη θέση του υπουργού Εξωτερικών της Αυστραλίας ανακοίνωσε από την Ουάσιγκτον ο Κέβιν Ραντ.

«Αισθάνομαι ότι δεν έχω πλέον την υποστήριξη της πρωθυπουργού, Τζούλια Γκίλαρντ, και δεν έχω άλλη επιλογή από το να παραιτηθώ των καθηκόντων μου. Δεν μπορώ να είμαι υπουργός Εξωτερικών αν δεν με στηρίζει η πρωθυπουργός. Η παραίτησή μου είναι ό,τι πιο έντιμο μπορούσα να κάνω» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Υποστήριξε ότι η φημολογία για επικείμενη διεκδίκηση της πρωθυπουργίας εκ μέρους του έχει εξελιχθεί σε «σαπουνόπερα», έχει διχάσει την κυβέρνηση και το Εργατικό Κόμμα και υπονομεύει καθημερινά το έργο της κυβέρνησης.

«Θα επιστρέψω αύριο στο Μπρισμπέιν και τη Δευτέρα θα ενημερώσω τη Βουλή ποιο θα είναι το πολιτικό μου μέλλον» είπε.

Σε περίπτωση που ο κ. Ραντ παραιτηθεί και από βουλευτής, τότε θα πρέπει να γίνουν επαναληπτικές εκλογές και είναι πολύ πιθανόν να χάσει την έδρα το Εργατικό κόμμα.

Σε μια τέτοια περίπτωση η κυβέρνηση μειοψηφίας της Τζούλιας Γκίλαρντ θα απειληθεί ακόμα και με κατάρρευση.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa