Αγγελική Ηλιάδη: Πώς ήταν η εμπειρία της με... γυναίκα; [BINTEO]


«Μου την έχει… πέσει η γυναίκα… ΟΚ, είχε πλάκα», δήλωσε η Αγγελική Ηλιάδη, προσθέτοντας ότι στο καμαρίνι της, εκτός φυσικά από άνδρες, έχει πάει ακόμη και κοπέλα που είχε χαραγμένο στο χέρι της το ονοματεπώνυμο της τραγουδίστριας.

Η ερμηνεύτρια μίλησε για την σχέση της με τον Κώστα Μηλιωτάκη, λέγοντας ότι οι δημοσιογράφοι είναι εκείνοι που ενδιαφέρονται για το θέμα και όχι ο κόσμος, ενώ αποκάλυψε τί είναι αυτό που την τράβηξε στον αγαπημένο της: «Είναι πολύ ευγενικός άνθρωπος, ήρεμος, αλλά εμένα μου αρέσει να έχει και τα δύο στοιχεία, δηλαδή να είναι και άγριος εκεί που χρειάζεται και ευαίσθητος εφόσον και αυτό είναι απαραίτητο», τόνισε, επαναλαμβάνοντας ότι ποτέ δεν πίστευε ότι θα ερωτευθεί ποτέ ξανά. Μάλιστα δεν δίστασε να δείξει ένα από τα οκτώ τατουάζ που έχει σε όλο της το σώμα, στο οποίο διακρίνεται το όνομα Κώστας.

Απαντώντας σε ερώτηση του Πέτρου Κωστόπουλου όπου ήταν καλεσμένη,  για το εάν έχει φάει… μπούφλα, είπε: «Και έχω φάει και έχω δώσει κιόλας…»

Ο οικοδεσπότης μάλιστα της εκπομπής Βράδυ επέμεινε στο εάν η Αγγελική έχει κάνει πλαστικές επεμβάσεις ή όχι, αλλά εκείνη ήταν για μια ακόμη φορά κατηγορηματική: «Δεν είμαι κατά των πλαστικών επεμβάσεων, εφόσον δεν κάνουμε υπερβολές. Αλλά ΔΕΝ έχω κάνει καμία! Η αλήθεια είναι ότι έκανα πάρα πολλή γυμναστική εντατικά για δύο χρόνια. Μετά ήλθε το Dancing, το οποίο ήταν υπερ αρκετό και τώρα δεν κάνω απολύτως τίποτα».   

Σε ό,τι αφορά την δραματική εμπειρία που έζησε την βραδιά της δολοφονίας του Μπάμπη Λαζαρίδη, η Αγγελική ανέφερε ότι είναι κάτι που πλέον αποτελεί κομμάτι της ζωής της, το οποίο ξεπέρασε όχι με την βοήθεια ψυχολόγου όπως νόμιζαν πολλοί, αλλά με επισκέψεις στον πνευματικό της. «Δεν υπάρχει ποσοστό τρόμου και ούτε μπορώ να πώ ότι φοβήθηκα σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό, αυτό είναι κάτι που το βλέπεις μόνο σε ταινίες. Δεν ήταν καθόλου εύκολο να συνέλθω από αυτό. Αλλά τώρα κάθε μέρα που ξυπνάω λέω Δόξα τω Θεό που ζω και μπορώ να είμαι δίπλα στο παιδί μου. Γιατί εάν είχα φύγει, δεν ξέρω πραγματικά τι θα έκανε μόνο του. Δεν είναι καθόλου εύκολο να του το εξηγήσω. Με βοήθεια, έκανα κάποια πράγματα, αλλά δεν ξέρει 100% τι έχει συμβεί. Η ζωή είναι πάρα πολύ μικρή και πρέπει να κάνουμε μόνο καλό. Εάν κάποιος δεν θέλει να κάνει καλό, τουλάχιστον ας μην κάνει κακό».

«Προσπαθώ να είμαι καλή μαμά. Και επίσης προσπαθώ, αλλά καμιά φορά, να τον βάζω και τιμωρία. Μου έχει πάρει τον αέρα γιατί είναι όλη μου η ζωή», κατέληξε.


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa