Άρπαξαν το παιδί πρώην Playmate -”Θέλω το παιδί μου πίσω” λέει στον πρώην σύντροφό της


Δύσκολες ώρες περνά τον τελευταίο μήνα η πρώην παίκτρια του Survivor και πρώην υποψήφια Playmate, Μαρία Βελλή, αφού ο σύντροφός της άρπαξε τον μόλις 2,5 ετών γιο της και δεν την αφήνει να τον δει.

«Μου έχει κάνει πολλά κακά που δεν θέλω να τα πω, αλλά αυτό το τελευταίο να μου πάρει το παιδάκι μου, 2,5 ετών; Μάλλον δεν έχει καταλάβει τι έχει κάνει», είπε η πρώην Playmate στην Τατιάνα Στεφανίδου και στην εκπομπή «Μίλα».

Η Μαρία γνώρισε τον πατέρα του παιδιού της και ήταν φίλοι. Έμεινε έγκυος χωρίς να το προγραμματίσουν, αλλά δε θέλησε να κάνει έκτρωση και αποφάσισε να το κρατήσει, ακόμα κι αν εκείνος δεν ήταν πρόθυμος να προσφέρει κάτι στο παιδί του.

Εκείνος έμενε στο Λονδίνο, όμως τον τελευταίο καιρό έμεναν και οι τρεις μαζί, έχοντας όμως πολλά και σοβαρά προβλήματα.

«Μέναμε και οι τρεις μαζί, αλλά είχαμε τρομερά προβλήματα, γι’ αυτό πήρα το παιδί και πήγα να μείνω κοντά στη μητέρα μου. Το πήρε για να το πάει βόλτα τρεις φορές και την τέταρτη δεν το γύρισε πίσω. Τα είχε όλα σχεδιάσει, γι’ αυτό και είχε κρατήσει τα χαρτιά μας και το διαβατήριο του παιδιού», είπε.

Μάλιστα εξιστόρησε και τον τρόπο που άρπαξε το παιδί.

«Μου είπε ότι θα το πάει σε ένα πάρτι και επειδή έβρεχε μου ζήτησε και δεύτερη αλλαξιά ρούχα για τον μικρό. Στην αρχή δεν πήγε το μυαλό μου στο κακό, αλλά όταν τον έπαιρνα τηλέφωνο και το είχε κλειστό τα συνδύασα όλα. Πήγα στην αστυνομία και τους ζήτησα να σταματήσουν την πτήση που έφτανε εκείνη την ώρα στο Λονδίνο. Με έστειλαν στον εισαγγελέα και από εκεί ξανά στην αστυνομία. Έχουν περάσει 40 μέρες και δεν έχω δει το παιδί μου», είπε με δάκρυα στα μάτια.

Η μόνη επαφή που έχει με τον μικρό είναι μέσο skype από το κινητό του πρώην συντρόφου της.

«Με ακούει μόνο, μου χαμογελά, μου δείχνει τα παιχνίδια του και επειδή μάλλον με κακολογούν στο παιδί, νομίζει ότι το έχω εγκαταλείψει και με βρίζει κι αυτό», τόνισε.

Μάλιστα δεν έκρυψε ότι έχουν προηγηθεί πολύ σοβαρά και επικίνδυνα περιστατικά ανάμεσά τους για τα οποία έχει γνώση η αστυνομία.

Στο πλευρό της έχει το Χαμόγελο του παιδιού, ενώ έχει κινητοποιηθεί η Ιντερπόλ, ενώ μέσω της εκπομπής η Μαρία Βελλή αύριο θα πάει και στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση για να δει τι μπορεί να κάνει από εδώ και πέρα για να επιστρέψει και πάλι στην αγκαλιά της ο γιος της.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa